POS Malaysia mengumumkan secara rasmi tentang peletakan jawatan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan (CEO), Al-Ishsal Ishak berkuat kuasa serta merta pada 30 September 2018.

Al-Ishsal Ishak memiliki Ijazah Sarjana Muda Pengurusan (Kepujian) daripada Universiti Sains Malaysia dan juga pemegang biasiswa Japan Airlines di Universiti Sophia, Tokyo.

Al-Ishsal serta merla letak jawatan pada 30 September. Kredit foto: Channel W

Sebelum ini beliau memegang pelbagai jawatan penting dalam dunia korporat antaranya, Ketua Pegawai Digital McCann Ericsson Worldgroup, CEO Baraka Telecom, Naib Presiden Kanan Pemasaran dan Produk Malaysia Airlines Berhad, Ketua Kumpulan Pendapatan Sampingan AirAsia Group Berhad.

Al-Ishsal akan memulakan tugas di SKMM pada 1 Oktober depan. Kredit foto: Buletindunia

Menurut kenyataan Pos Malaysia, peletakan jawatan Al-Ishhal adalah disebabkan perlantikan beliau sebagai Pengerusi Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mulai 1 Oktober 2018.

BACA JUGA :   Bulan Ramadan Dicemari, Banyak Iklan Judi Tular
Al-Ishsal bersama keluarga. Kredit foto: Twitter

Menurut sumber Bernama:

“Lembaga Pengarah Pos Malaysia akan mencari pengganti sesuai untuk Al-Ishsal dan akan membuat pengumuman sewajarnya pada masa yang terdekat.”

Al-Ishsal mula menyertai Pos Malaysia sebagai CEO Kumpulan pada 2 Februari 2018 bagi menggantikan Datuk Mohd Shukrie Mohd Salleh yang telah meletak jawatan pada 31 Disember 2017.

Untuk tidak terlepas sebarang informasi-informasi menarik dari dalam dan luar negara, pastikan anda sentiasa layari Deenamik.com dan like FB Page Deenamik.

“Bertahun muka penuh jeragat. Asal stress je, mulalah jerawat nak naik dengan subur. Tapi lepas pakai Bio Action Miracle, segala macam jeragat dan jerawat hilang terus daripada muka ni…!!”

Bio Action Miracle, teman terbaik seorang wanita untuk menghilangkan jeragat dan jerawat di muka dan memastikan kulit muka sentiasa segar dan lembap.

BACA JUGA :   SKMM Perlu Masa Untuk Kajian Mendalam Teknologi 5G

Pilihan yang terbaik dan berkualiti daripada Jamu Ratu Malaya. Dapatkannya melalui pautan ini:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695 

https://www.wasap.my/60132882695

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here