Berita baik buat rakyat Malaysia apabila Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) kini menawarkan diskaun tambang murah sebanyak 50 peratus. Manakala diskaun bagi Perkhdmatan Tren Elektrik (ETS) pula sebanyak 25 peratus. Promosi ini telah bermula pada awal bulan ini sehingga hujung tahun ini.

Menurut laporan daripada Bernama, Ketua Pegawai Eksekutif Mohd Rani Hisham Samsudin berkata, promosi diskaun tambang murah sebanyak 50 peratus itu hanya terbuka bagi laluan Kuala Lumpur Sentral-Gemas-KL Sentral dan Sungai Petani-Padang Besar-Sungai Petani bagi perjalanan pada hari Isnin hingga Khamis.

Sumber foto: KTMB

Promosi sebanyak 25 peratus bagi ETS pula terbuka kepada semua laluan yang disediakan oleh pihak mereka hanya pada hari Selasa dan Rabu sahaja. Penumpang boleh dapatkan tiket di kaunter sahaja bergantung kepada terma dan syarat.

BACA JUGA :   Advance Dulu Lah! Peluang Anda Gandakan E-Wallet Safer Anda.

Promosi ini dibuat oleh KTMB bertujuan bagi menghargai penumpang setia yang menggunakan khidmat mereka. Selain itu, KTMB juga menyasarkan penumpang baru untuk merasai penggalaman menaiki KTMB. Mohd Rani juga menambah bahawa akan panjangkan tempoh diskaun sekiranya mendapat sambutan daripada penumpang.

Dskaun bakal diteruskan sekiranya mendapat sambutan daripada pengguna. Sumber foto: KTMB

Tujuan promosi ini diadakan sebagai salah satu objektif menggalakkan penumpang menggunakan pengangkutan awam. Ini selari dengan kehendak kerajaan menjelang tahun 2019 di pengangkutan awam lebih banyak digunakan. ETS telah mula diperkenalkan pada tahun 2010 dan kini telah menyediakan lebih banyak perkhidmatan kepada masyarakat.

Tiap-tiap hari buat kerja yang sama sahaja? Ingin cuba sesuatu yang baharu?Apa kata kali ini meniaga santan pula. 

Jom sertai Kelas Bisnes dan ketahui teknik yang berkesan untuk memperkenalkan perniagaan santan. Berminat tapi bagaimana ingin mula? tekan sahaja link di SINI dan kami akan terus hubungi anda.

BACA JUGA :   Ayuh Berdaftar Sebagai Vendor Makanan Di Safer Food Dan Dapatkan Keuntungan Penuh.

Inilah masanya untuk menambah pendapatan anda! Bagi sebarang pertanyaan, boleh juga hubungi Tuan Syed di talian 013-209 0322.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here