SENARAI FILEM SERAM WAJIB TONTON 2019

0
4367

Filem seram antarabangsa yang akan menghantui anda semua. Sudah pasti ramai yang akan ke pawagan untuk menonton filem-filem ini.

Memang berbaloi terutama untuk anda yang sememangnya mengikuti perkembangan filem ini daripada mula-mula lagi. Anda juga tidak akan senang duduk apabila menonton filem ini kerana lebih seram dan penuh dengan elemen kejutan.

#1. IT II

Qnybcwq2 o

Filem IT pernah mencetuskan fenomena pada tahun 2017 dengan kisah badut yang menculik kanak-kanak. Anda pasti tidak pernah lupa dengan belon merah dan baju hujan kuning. Kembali menghantui hidup anda.

IT II dijangka akan memasuki pawangan pada 6 September 2019 pasti menjadi filem seram yang dinanti-nantikan. Kisah seram mengenai badut kembali menghantui.

#2. Annabelle 3

Rfvbsylv o

Kejayaan filem Annabelle dan Annabelle Creation pasti akan diteruskan dengan sekuel yang ketiga iaitu Untitled Annabelle. Annabelle merupakan patung yang berhantu pasti memberi mimpi buruk kepada anda.

BACA JUGA :   Tarikh Tayangan Sekuel It : Chapter 2 Akhirnya Diumumkan

Filem seram ini akan mula ditayangkan pada 3 July 2019. Mereka yang memang mengikuti Annabelle daripada sekuel yang pertama pasti tidak sabar untuk melihat kesudahan patung kejam ini.

#3. The Nun 2

Ofsh10dw o

The Nun kembali menganas pada tahun 2019 dengan kemuncul sekuel yang ke 2 iaitu The Nun 2. Kisah hantu Valak yang dahaga akan darah biarawati perempuan yang suci kembali lagi.

Pasti anda tertanya-tanya kerana filem The Nun pertama ceritanya tergantung. Kali ini akan membongkar semua persoalan-persoalan yang bermain di fikiran anda semua. Tarikh tayangan adalah pada tahun ini.

#4. Train to Busan 2

P5c9yaan o

Filem ini mencetuskan fenomena terutamanya di Malaysia. Kisah Zombie yang menyerang manusia dalam train kembali lagi. Cuma kali ini membezakan ialah pelakon utamanya adalah Song Jong Ki yang mula dikenali dengan drama Descendant of The Sun.

BACA JUGA :   HANTU BADUT ‘PENNYWISE’ KEMBALI MENGANGGU

Mampukah Song Jong Ki mencetuskan fenomena sekali lagi seperti mana kejayaan Train to Busan yang pertama. Lakonan hebat oleh Ma Dong Seok dan Gong Yoo.

#5. World War Z 2

78iuellq o

Selepas 5 tahun barulah keluar sekuel yang ke 2 untuk World War Z. Filem lakonan Brad Pitt ini mencetuskan fenomena pada tahun 2013 mengenai manusia bertukar menjadi Zombie akibat tersebar virus.

Filem ini sudah siap sepenuhnya namun hanya menunggu tarikh tayangan pada tahun 2019. Sudah pasti lakonan Brad Pitt yang dinanti-nantikan.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here