13 jun 2019 HP Malaysia telah melancarkan produk HP yang lebih canggih dengan menggabung padankan gaya dan fungsi yang pelbagai untuk mentakrifkan semula pengalaman pengguna PC dan cetakan.

Pelancaran tersebut telah diadakan di W Hotel Kuala Lumpur. HP Malaysia memperkenalkan 2 jenis produk iaitu Spectre Folio dan Pencetak Tango X kepada pengguna di Malaysia.

Direka untuk pengguna moden, Specter Folio dan Tango X menggabungkan teknologi dan kemahiran untuk memperkasakan kehidupan secara terus-menerus, menggabungkan gaya hidup dan persekitaran pengguna dengan lancar. Produk-produk ini merupakan penambahan terkini kepada pelbagai jenama sistem peribadi dan portfolio percetakan.

                                                    #Spectre Folio

#HP Omen 15

HP juga melancarkan barisan produk percetakan dan peribadi baru yang dipertingkatkan, yang direka untuk memenuhi keperluan rumah, kerja, dan gaya hidup rakyat Malaysia yang berkembang.

Inovasi yang diperbahrui mewakili komitmen Syarikat HP untuk mencipta semula untuk keperluan rakyat Malaysia untuk memastikan mereka berada di barisan hadapan perubahan.

HP Tango X memberikan pengguna keyakinan untuk menyambung dan mencetak dengan cepat dengan persediaan Wi-Fi lancar dari telefon pintar atau tablet anda. Ia adalah pencetak yang dicipta untuk Smart Home. Pencetak juga dapat memperolehi pengalaman percetakan bebas tangan dengan ciri-ciri yang diaktifkan secara yang selamat.

#HP Tango

Credit : HP Malaysia

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here