Kehidupan sebagai mahasiswa dan mahasiswi semestinya adalah kehidupan yang pasti akan dirindui tatkala telah masuk ke alam pekerjaan. Sebab utama ramai mengatakan semasa di universiti ukhuwah persahabatan lebih erat. Buat assignment bersama, pergi ke kelas bersama, buat lawatan ke tempat tempat berkaitan pembelajaran bersama dan sebagainya.

Tidak kisahlah sama ada ia nya universiti di dalam negara atau luar negara. Suasana nya akan lebih kurang sama. Untuk itu , Deenamik ingin mengambil masa anda sedikit untuk berkongsi suasana dan cara pembelajaran di Kursk State Medical University.

Kursk State Medical University adalah salah sebuah university yang diiktiraf oleh MQA bagi kos perubatan. Kos ini terbuka bagi lepasan SPM/IGCSE/O LEVEL/STPM/MATRIKULASI/A LEVEL/IB dan setaraf dengannya.

Oleh itu , semasa anda ingin dapatkan konsultasi daripada konsultan kami , penting untuk mereka tahu anda lepasan apa? dan juga result terkini anda untuk mereka buat penilaian. Jika anda merupakan lepasan SPM 2019, anda perlu lampirkan result trial SPM 2019.

BACA JUGA :   Saksi kata terima kontrak pertahanan bernilai RM2.5 juta dari Habibul

Di sekitar Kursk State Medical University terdapat hostel yang pihak pengurusan sediakan. Ia bukan berada di dalam kompaun universiti (sebab di luar negara tiada hostel yang berada di dalam kawasan universiti) tetapi hanya 5 hingga 7 minit berjalan kaki. Sangat selesa dan di awasi dengan kelengkapan CCTV. Walaupun ia nya hostel di luar negara, tetapi pelajar tidak dibenarkan untuk membuat pesta sehingga larut malam dan juga tidak dibenarkan untuk membawa masuk arak. Hal ini kerana mereka menitik beratkan etika sebagai seorang yang bakal menjadi doktor.

Selain itu bahasa pengantara di Kursk State Medical University adalah menggunakan Bahasa Inggeris. Pelajar akan dipecahkan mengikut kumpulan masing masing. Oleh itu satu kelas akan lebih daya fokus.

LAIN DARI LAIN KSMU NI!

Apa yang lain dari lain? okay Deenamik ingin kongsikan. Di Kursk State Medical University, pihak universiti mempunyai satu portal rasmi yang mana, pihak ibubapa dan pelajar boleh akses bersama untuk melihat kedatangan pelajar atau anak dan juga keputusan peperiksaan. Jadi akan lebih jimat masa di situ sebab ibubapa tidak perlu menuggu laporan hardcopy. Berkaitan kedatangan anak juga akan lebih transparent di situ.

BACA JUGA :   Pratikal. No 3 Sikap Paling Rare Pelajar Pratikal.

Daulah Educonsult antara pihak pengurusan yang menguruskan kemasukan pelajar-pelajar dalam pelbagai bidang antaranya Perubatan, Pergigian, Farmasi, Veterinar, Kejuruteraan, Pengajian Islam dan lain-lain bidang lagi di pelbagai negara. Pengalaman mengurus pelajar dari tahun 2008 sehingga kini memberikan impak dan banyak pengalaman kepada pihak Daulah. Pengurusan yang sistematik, teratur dan pelajar dianggap seperti keluarga antara kelebihan Daulah Educonsult.

Maklumat lanjut tentang pengjian di luar negara boleh layari www.daulahmedic.com atau boleh terus hubungi konsultan Puan Janna di nombor 0196403977

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-

Konsultan Pendidikan : 0196403977 (Pn Janna)

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here