Bermula 1 Mac 2020, pengguna perkhidmtan Tren Elektrik (ETS) akan menikmati kadar tambang yang berpatutan apabila KTMB memperkenalkan struktur tambang fleksi.

Tiket Tambang Fleksi

Menerusi sistem yang baru ini, pengguna akan dapat merancang perbelanjaan dan perjalanan dengan lebih baik.

Misalnya, bagi perjalanan musim perayaan dan cuti sekolah, tiket akan selalu kehabisan awal. Oleh itu, KTMB telah menawarkan pelanggan untuk menikmati penjimatan berganda menerusi prmosi yang akan ditawarkan dari semasa ke semasa.

Pengguna yang membuat tempahan awal akan menikmati kadar tambang yang lebih murah berbanding pengguna yang membeli pada saat akhir.

Promosi “Seleksi Tempat Duduk”

KTMB juga menawarkan promosi “Seleksi Tempat Duduk” percuma kepada penumpang untuk membuat pilihan tempat duduk tanpa dikenakan sebarang cj tambahan.

BACA JUGA :   Vistula University Menawarkan Bidang Perakaunan

Tiket tambang fleksi itu akan berkuatkuasa mulai 15 Januari depan untuk perjalanan ke semua destinasi. Bagi ETS pula dari 1 hingga 31 Mac 2020.

Tambahan, KTMB juga menawarkan harga tambang konsesi untuk pesara kerajaan dan isteri, warga emas, Orang Kurang Upaya dan kanak-kanak berumur 4 hingga 12 tahun.

Pelajar yang merupakan pemegang kad KTM i-Card, polis, tentera dan bomba juga akan mendapat keistimewaan harga tambang konsesi.

Era 2020 ini, bersama-samalah kita memanfaatkan kemudahan yang diperuntukkan oleh kerajaan. Tambahan, penggunaan kenderaan awam ini bukan shaja dapat mengelakkan kesesakan lalu lintas, namun juga dapat mengurangkan tahap pencemran udara.

Sambil menikmati pemandangan, anda jug boleh mengisi masa lapang dengan membaca buku. Daulah Ilmi PLT menawarkan penjualan buku dengan diskaun sebanyak 30%. Klik di link untuk melakukan pembelian.

BACA JUGA :   Eropah Sedia Terima Pelancong Mulai Julai 2020

Berminat melanjutkan pengajian ke luar negara dalam bidang yang diminati. Daulah Educonsult menawarkan sesi konsultasi untuk anda yang berminat melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi. Mempunyai pilihan negara seperti Poland, Rusia, Indonesia, Bangladesh, Mesir dan Jordan.

https://daulahmedic.com/

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here