Berita baik untuk anda yang memasang impian untuk belajar di luar negara terutamanya dalam bidang perubatan. Kini anda berpeluang untuk belajar di universiti yang tersenarai di antara 10 universiti perubatan terbaik di Rusia bahkan ia juga diiktiraf oleh MQA, JPA dan MMC di Malaysia.

Pasti anda tertanya-tanya universiti apa yang admin maksudkan?.

Universiti tersebut merupakan Kursk State Medical University, Rusia. Ia terletak di bandar Kursk. Makanan halal semestinya menjadi isu bagi umat Islam. Anda tak perlu bimbang kerana di Kursk, makanan halal senang untuk didapati memandangkan masyarakat di sana semakin terbuka dengan penambahan masyarakat Islam di bandar tersebut.

Bidang yang ditawarkan:

Pra-perubatan, Perubatan dan Social Work/Gerontologi.

BACA JUGA :   Daulah Educonsult Peluang Untuk Pelajar Lanjutkan Pelajaran.

Syarat Kelayakan:

Bagi lepasan SPM/O-Level atau setaraf, syaratnya ialah minimum B untuk semua subjek sains. Bagi lepasan Asasi/Matrik/STPM/A-Level/Diploma atau setaraf. Syarat minimum ialah CGPA 3.0.

Keputusan anda kurang memuaskan dan tidak menepati syarat kelayakan yang ditetapkan? Jangan risau, kami di Daulah Educonsult Sdn Bhd bersedia membantu anda.


Daulah Educonsult menyediakan khidmat nasihat berkaitan dengan pemilihan bidang pengajian dan juga institusi pengajian. Kami sentiasa bersedia membantu yang masih tidak pasti tentang hala tuju pelajaran anda.

Hubungi kami:

Customer service: 018-962 4322

Cik Athirah: 018-3949 480

Tuan Syed Fuad: 013-209 0322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here