Ramai pelajar yang berminat untuk menyambung pengajian ke luar negara dalam bidang perubatan, namun keliru untuk membuat keputusan disebabkan terdapat banyak pilihan universiti atau kurang pasti dengan untuk membuat rujukan dan kaji maklumat dimana.

Oleh itu, pihak Daulah Educonsult bersedia untuk membantu pelajar dari segi konsultasi, penerangan dan cadangan universiti yang layak dan bersesuaian dengan syarat kelayakan universiti tetapkan.

Banyak negara yang menawarkan bidang perubatan namun Kursk State Medical di Rusia merupakan antara yang paling terbaik dan menjadi pilihan dan cadangan bagi pihak Daulah Educonsult jika pelajar menepati syarat yang ditetapkan oleh KSMU.

Kenapa KSMU? Ini  adalah beberapa kelebihan KSMU ;-

Bidang yang ditawarkan ialah adalah Pre Medical bagi lepasan SPM & Medical Degree (MBBS) bagi diploma, asasi, matrikulasi dan setaraf ia berbeza dengan universiti lain untuk pelajar lepasan SPM perlu mengambil asasi terlebih dahulu baru boleh memohon bidang bagi ijazah sarjana muda di luar negara

BACA JUGA :   Sambung Belajar Ke Rusia Pada Sesi 2021 Menerusi Daulah Educonsult.

#Kursk State Medical universiti sahaja yang telah lock currency ke Ringgit Malaysia, jika ada sebarang kenaikan atau penurunan dari segi mata wang, yuran adalah tetap dan tiada perubahan berbanding universiti lain yang mengikut kadar currency semasa

#Kursk State medical University adalah salah satu uiversiti yang mempunyai ranking salah satu daripada 10 universiti di rusia yang terbaik dan mendapat pengiktirafan penuh oleh MQA,MMC,KPT dan paling penting KSMU adalah Universiti pertama di Rusia untuk menawarkan pelajar program latihan Perubatan dalam bahasa Inggeris.

Syarat kelayakan untuk memohon Kursk State medical University
(a) SPM/IGCSE  minimum lulus dalam semua subjek sains
(b) STPM, Matrikulasi & Asasi  CGPA 3.0 dalam semua subjek sains
(c) Diploma  CGPA 3.0

BACA JUGA :   Sambung Pengajian Bidang Perubatan Di Indonesia Menerusi Daulah Educonsult

Pelajar TERAWAL akan mendapat ‘WHITE LAB COAT’ & ‘TEXT BOOK’ secara PERCUMA!!

BERMINAT?

Kepada mereka yang berminat bolehlah mendaftar di link pra pendaftaran yang dibawah ini

Bagi yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh hubungi talian hotline kami:

  • Customer Service 1 : 018-9624322
  • Pejabat : 03-92851322
  • Konsultan Cik Karmila : 011-26049599

Atau anda boleh layari kami di platform berikut:

Atau anda boleh hadir ke pejabat kami yang beralamat di No. 1-19 Jalan Pandan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100, Kuala Lumpur.

“Ayuh Realisasikan Impian Anda Bersama Daulah Educonsult”

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here