Persaingan yang tinggi dalam bidang perubatan di universiti awam di Malaysia tidak diragui lagi. Pelajar yang straight A juga kadang kala gagal kerana kuota telah diisi oleh pelajar yang lebih cemerlang. Namun, jangan hanya berhenti disitu sahaja. Banyak lagi cara lain untuk menyambung pengajian dalam bidang tersebut.

Anda mempunyai keinginan yang tinggi dalam bidang perubatan? Daulah Educonsult akan membantu untuk merealisasikam impian anda itu.

Khabar baik untuk anda. Daulah Educonsult sedang membuka tawaran kemasukan baru ke negara Poland dalam bidang perubatan. Kemasukan seterusnya adalah pada September 2020.

POLAND

University Of Warsaw

 

University Of Lodz

Bimbang dengan sijil tidak laku? Jika anda risau, anda boleh membuat semakan di WHO, KPT, MQA, JPA, MMC, MDC, dan MVA. Anda akan dibenarkan bekerja di mana-mana hospital atau klinik sama ada kerajaan atau swasta.

BACA JUGA :   Pendaftaran Kemasukan Bidang Perubatan Di Kursk State Medical University, Rusia Sesi 2021 Masih Dibuka.

Anda merupakan lepasan :  Trial @ lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf

Bidang yang ditawarkan adalah bidang perubatan.

Calon SPM 2019 boleh memohon menggunakan result trial dengan merujuk konsultan terlebih dahulu.

 

Berminat Melanjutkan Pengajian Ke Poland

Mendaftar Segera Bersama Daulah Educonsult

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Pengajian Islam Di Mesir Dan Indonesia

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here