keputusan STAM sudah keluar dan memperolehi keputusan yang berkelayakan dengan syarat kelayakan yang ditetapkan oleh pihak universiti Mesir?

Untuk permohonan bidang pengajian islam di Mesir hanya pelajar lepasan STAM sahaja yang layak memohon

Keputusan STAM pula, wajib mendapatkan pangkat keseluruhan sekurang-kurangnya  JAYYID. Pasti anda tertanya-tanya bidang pengajian islam apa yang ditawarkan di Mesir betul?

Bidang yang ditawarkan di Mesir adalah Syariah Islamiah, Usuluddin dan Bahasa Arab, Bagi pemohonan ke bidang Syariah Islamiah, Usuluddin dan Bahasa Arab, Pelajar boleh memohon meyambung pengajian di Mesir seminggu selepas keputusan STAM keluar. Pelajar yang berminat ke Mesir boleh menggunakan khidmat Daulah Educonsult bagi sebarang kemasukan dan urusan pendaftaran.

BACA JUGA :   Belajar Di Mesir Tanpa Sijil Menerusi Madrasah Daulah!

Pelajar dikehendaki mengambil ujian Imtihal Qabul (IQ) sebelum memasuki universiti tertua di dunia ini. Universiti Al-Azhar mendapat pengiktirafan daripada Kementerian Pendidikan Tinggi (KPT). Jangan lepaskan peluang untuk meyambung pengajian di negara timur tengah ini dengan kadar yang segera.

Apa itu Daulah Educonsult? Daulah Educonsult merupakan agensi yang menguruskan dan menghantar pelajar yang akan menyambung pelajaran ke luar negara iaitu

Kalau nak tahu, Daulah Educonsult sudah banyak menguruskan dan menghantar pelajar-pelajar ke luar negara.

Tak mustahil impian dan cita-cita anda yang ingin menyambung pengajian di luar negara akan tercapai. Daulah Educonsult merupakan agensi yang terbaik dalam menguruskan hal ehwal pelajar yang belajar di luar negara.

BACA JUGA :   Guna Keputusan Percubaan SPM Mohon Belajar Pengajian Islam

Ingin mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh hubungi talian hotline kami:

Atau anda boleh layari kami di platform berikut:

Atau anda boleh hadir ke pejabat kami yang beralamat di No. 1-19 Jalan Pandan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100, Kuala Lumpur.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here