Pesta Buku Antarabangsa Kaherah Ke-51 hampir melabuhkan tirainya. Pesta buku ini adalah yang terbesar diadakan dan diadakan hanya setahun sekali sahaja. Pada tahun ini, pesta ini diadakan dari 22 Januari hingga 4 Februari 2020.

Ihsan dari Facebook Pesta Buku Mesir

Pesta ini menawarkan pelbagai aneka dan genre buku dari negara Mesir sendiri dan juga luar Mesir. Sebanyak 900 penerbit buku terlibat dalam menjayakan pesta buku ini.

Terdapat 4 ruangan disediakan dan setiap ruangan menawarkan pelbagai buku dan juga genre yang berbeza. Tambahan, segala buku dan bahan rujukan adalah dijual dengan harga yang murah dan berpatutan. Hari ini merupakan hari terakhir pesta buku terbesar ini diadakan.

Pelajar Daulah berkunjung ke Pesta Buku Antarabangsa Kaherah

Berminat melanjutkan pengajian ke Mesir? Daulah Educonsult menawarkan pengajian dalam bidang pengajian Islam, perubatan, farmasi, dan juga pergigian. Daulah Educonsult juga menawarkan Program Madrasah Daulah dengan syarat lelaki atau perempuan yang berumur antara 18 hingga 21 tahun.

BACA JUGA :   Madrasah Daulah Tawar Belajar ke Mesir Tanpa Sijil Diperlukan

Mendaftar dengan segera bersama Daulah Educonsult. Sesi konsultasi adalah percuma.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here