Daulah Educonsult membuka semula tawaran pengajian ke Indonesia bagi sesi 2020. Kesemua pendaftaran ke universiti ternama di Indonesia sudah boleh dijalankan dan anda yang berminat boleh merujuk konsultan Daulah Educonsult. Sesi konsultasi bersama Dulah Educonsult adalah percuma.

Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult adalah mendapat pengiktirafan dari WHO, KPT, MQA, JPA.

Antara Universiti Ternama Di Indonesia Adalah :

 

 

 

 

 

Bidang Yang Ditawarkan Termasuklah : 

  • Perubatan
  • Pergigian
  • Farmasi
  • Veterinar
  • Pengajian Islam
Pelajar Universitas Sumatera Utara

Mengapa memilih Indonesia? Indonesia adalah negara serantau yang mempunyai pelbagai persamaan dengan Malaysia. Antaranya dari segi makanan, budaya dan juga agama. Kos perjalanan juga jauh lebih murah berbanding negara lain. Suhu khatulistiwa yang senada dengan Malaysia mudah menyesuaikan diri dan juga persekitranan.

BACA JUGA :   Kursus Bahasa Arab Di Mesir Bagi Kemasukan Jun & September 2020

Tawaran pendaftaran ini terbuka kepada pelajar lepasan Trial @ lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf.

Mendaftar segera sementara peluang masih dibuka. Kemasukan seterusnya adalah pada bulan September 2020.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   Bidang Pengajian Sains Kesihatan Berkualiti di Universiti Bangladesh

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here