Adakah anda sudah memulakan permohonan untuk Ijazah Sarjana Muda? Atau masih keliru dengan pilihan universiti yang ada? Pernah terfikir untuk melanjutkan pengajian ke luar negara di universiti ternama di dunia?

Daulah Educonsult sedang membuka tawaran dalam Ijazah Sarjana Muda di pelbagai negara antaranya Rusia, Poland, Mesir, Bangladesh, Turki, Indonesia dan lain-lain.

Tawaran ini terbuka kepada pelajar lepasan Trial SPM @ lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf.

Pengambilan yang terawal adalah pada bulan Februari dan seterusnya pada bulan September.

Risau dengan pengiktirafan universiti? Universiti di negara-negara yang dinyatakan adalah antara university yang telah mendapat pengiktirafan dari WHO, MMC, MDC, MVA, JPA dan KPT.

Pelajar Daulah Di KSMU : Farah Nabiha merupakan salah seorang pelajar di Rusia.

 

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Untuk maklumat lanjut mengenai pendaftaran di Universiti ini anda boleh kunjungi laman web www.daulahmedic.com.

Daulah Educonsult Sdn Bhd antara platform yang boleh anda percayai dan merupakan AGENT terbaik yang boleh menguruskan dan membantu anda untuk mendapatkan tawaran belajar ke universiti ini.

Diuruskan sendiri oleh anak tempatan dari Malaysia yang mempunyai pengalaman belajar di luar negara dan pengalaman mengurus pelajar-pelajar di pelbagai negara.

Sumber Iklan : Konsultan Pendidikan Daulah

Atau untuk maklumat yang lebih pantas boleh terus ke no tel konsultan dibawah:-

Rujukan penuh mengenai tawaran belajar ke luar negara boleh terus ke laman web daulahmedic.com. Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :- Customer service 1 :0189624322 Customer service 2 :0182429322 Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed) Konsultan Pendidikan : 0132853903 (Cik Nabila)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here