Daulah Educonsult adalah sebuah platform yang membantu anda dalam mencapai impian anda untuk berjaya dalam akademik. Pelbagai bidang kursus ditawarkan di pelbagai universiti dan pelbagai negara.

Kursus kejuruteraan pesawat udara ditawarkan di Moscow Aviation iaitu di Rusia. Moscow Aviation Institute merupakan sebuah universiti yang terkemuka bagi bidang kursus kejuruteraan aeroangkasa. Ianya adalah salah sebuah pusat penyelidikan yang diiktiraf.

 

 

Sumber: Google

Tempoh pengajian adalah selama empat tahun. Antara kursus yang ditawarkan ialah Diploma Kejuruteraan Aircraft dan Ijazah Kejuruteraan Aircraft. Tiada ujian kemasukan bagi Moscow Aviation Institute dan syaratnya adalah lepasan SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setaraf.

BACA JUGA :   Jana Income Tambahan Bersama Daulah Educonsult

Institut ini diiktiraf sepenuhnya oleh Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dan Department Civil Aviation (DCA) Malaysia. Selain itu, ianya telah ditubuhkan sejak 1930 dan yuran pengajian yang dikenakan adalah beparpatutan.

Sumber: Google

Akses atau kemudahan untuk ke bandar, mencari makanan halal dan sebagainya adalah mudah kerana ianya terletak di tengah-tengah bandar Moscow. Disamping itu, peajar juga berpeluang untuk melihat budaya luar iaitu di negara Moscow.

 

Anda ingin merasai pengalaman belajar di luar negara? Tetapi merasakan tiada kelayakan? Daulah Educonsult akan bantu anda mencapai impian anda!

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

BACA JUGA :   Jom Sambung Belajar Ke Universiti Terbaik Di Rusia, Indonesia, Poland & Bangladesh

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)  

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here