Ashraf Sinclair, pelakon Malaysia yang mencipta nama di Indonesia telah meninggal dunia akibat serangan jantung di Jakarta, Indonesia.

Aktor berusia 41 tahun itu menghembuskan nafas terakhir jam 4 pagi tadi. Ashraf dilahirkan di London pada 18 September 1979 dan dibesarkan di Malaysia. Beliau mula dikenali menerusi filem Gold dan Gincu pada tahun 2005.

Ashraf berkahwin dengan Bunga Citra Lestari pada 8 November 2008 dan dikuarniakan seorang anak lelaki berusia 10 tahun iaitu Noah Aidan Sinclair.

Portal berita Kompas.com melaporkan jenazah Ashraf tiba di kediaman mereka di kawasan Pejaten Barat, Jakarta Selatan, Jakarta jam 7.33 waktu tempatan.

Deenamik mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Ashraf Sinclair dan semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-fatihah.

BACA JUGA :   Kluster Baru Di Pasar Borong Beijing

Berminat Melanjutkan Pengajian Ke Indonesia

Mendaftar Segera Bersama Daulah Educonsult

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here