Daulah Educonsult menawarkan bidang perubatan, veterinar, pergigian, farmasi dan lain-lain kepada semua lepasan SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setaraf.

M.A.G Osmani College ini ditubuhkan sekitar tahun 1963 yang dikenali sebagai Hospital Institusi untuk tentera India British. Kemudian, ia dinaik taraf ke Hospital Perubatan Sekolah yang dilengkapi sebanyak 200 buah katil ketika itu.

Tahun 1962 telah bertukar kepada Hospital Perubatan Kolej dan bergabung dengan Universiti Sains dan Teknologi Shahjalal.

Sumber: Google

Kolej ini dilengkapi dengan pelbagai fasiliti antaranya asrama lelaki dan wanita, pusat perubatan nuklear, kompleks bangunan tiga tingkat dan kemudahan lain.

M.A.G Osmani College menawarkan bidang perubatan dengan jumlah tahun pengajian selama lima tahun setengah. Kolej ini yang terletak di Sylhet, Bangladesh yang dikatakan salah satu tempat mewah dan aksesnya mudah untuk ke sini.

BACA JUGA :   Tempat-tempat menarik di Rusia

Antara syarat asas untuk memohon M.A.G Osmani College ialah lepasan SPM iaitu aliran Sains, Asasi Sains dengan keputusan minimum 3.0 ke atas. Lepasan SPM yang tidak mempunyai asasi, anda boleh mengambil asasi dengan Kolej Kerjasama Daulah. Daulah Educonsult akan membantu anda sepenuhnya.

Daulah Educonsult platform yang akan membantu anda menyambung pengajian dan mencapai impian anda. Misi utama Daulah Educonsult adalah untuk merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam bidang akademik. Pelbagai bidang ditawarkan di Daulah Educonsult termasuk pelbagai negara antaranya ialah Poland, Mesir, Bangladesh dan banyak lagi.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

BACA JUGA :   Program Madrasah Daulah & Maahad Buuth Islamiah Tanpa SPM / STAM

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)  

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here