Universitas Hasanuddin Menawarkan Bidang Perubatan Kepada Anda!

0
890

Melanjutkan pelajaran dalam bidang perubatan di Universiti Hasanuddin, Indonesia dengan bantuan Daulah Educonsult!

Universiti Hasanuddin yang terletak di , Indonesia ini menawarkan bidang perubatan kepada lepasan SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setaraf.

Universiti ini mula ditubuhkan pada tahun 1956 yang terletak di Makassar, Indonesia. Program yang ditawarkan disini ialah bidang perubatan iaitu pengajiannya selama lima tahun.

Jika lepasan program asasi dan matrikulasi yang mempunyai CGPA dibawah 3.0, Daulah Educonsult akan membantu anda. Program asasi juga ada disediakan dibawah Kolej Kerjasama Daulah bagi pelajar yang masih belum mengambil porgram asasi.

Daulah Educonsult akan membantu anda dalam memilih bidang dan melanjutkan pengajian ke universiti luar negara mengikut pilihan anda!

BACA JUGA :   Jom Kita Kenali Kebudayaan Orang Bangladesh

Daulah Educonsult adalah sebuah agensi yang membantu anda menyambung pengajian dan mencapai impian anda. Misi utama Daulah Educonsult adalah untuk merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam bidang akademik. Pelbagai bidang ditawarkan di Daulah Educonsult termasuk pelbagai negara antaranya ialah Poland, Mesir, Bangladesh dan banyak lagi.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)  

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here