Kursk State Medical University (KSMU) dibuka pada tahun 1935 dan terus berkembang pada tahun 1994 hingga mendapat status universiti. KSMU merupakan antara  universiti perubatan terbaik di Rusia.

Ingin melanjutkan pelajaran ke universiti ini? Adakah anda lepasan  SPM, IGCSE, Asasi, STPM, MATRIK, A-Level, DIPLOMA atau Setaraf? Jika ya, peluang ini terbuka untuk anda. Sesi kemasukan seterusnya adalah pada bulan ini (FEBRUARI).

Pelajar KSMU

Kenapa KSMU? 

? Antara top 10 universiti perubatan terbaik di Rusia.

? Universiti pertama di Rusia yang menggunakan  bahasa Inggeris dalam sesi pembelajaran bagi Program Ijazah Doktor Perubatan.

? Kos yuran dan kos sara hidup yang berpatutan.

? Mengamalkan sistem lock currency. Maksudnya, jika nilai Ringgit turun atau naik, kadar yuran yang dikenakan tetap sama.

BACA JUGA :   Bangladesh Juga Mempunyai Universiti Bertaraf Dunia

?Bandar Kursk merupakan bandar yang sedang mengalami kemajuan. Jarak antara bandar Moscow adalah antara 5 hingga 6 jam.

?  Penginapan pelajar hanya 5 minit dari kawasan universiti dan terdapat pengawasan CCTV dan dilengkapi dengan penjaga.

Bidang Yang Ditawarkan 

Daulah Educonsult menawarkan bidang pengajian Perubatan kepada anda yang berminat melanjutkan pengajian di KSMU.

Universiti perubatan ini juga telah diiktiraf oleh JPA, MQA, MMC dan juga WHO. Anda tidak perlu risau sekiranya sukar mendpat pekerjaan jika anda lepasan universiti ini.

Kemasukan adalah segera untuk intak Februari. Bagi anda yang inginkan maklumat lanjut, boleh hubungi talian di bawah.

BACA JUGA :   Daulah Educonsult Tawar Pengajian Ke Rusia & Indonesia

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here