Rumah Sakit Gigi dan Mulut (RGSM) Universitas Hasanuddin telah diiktiraf sebagai Rumah Sakit Pendidikan Utama oleh Kementerian Kesihatan Republik Indonesia. Pengiktirafan tersebut adalah yang pertama di Indonesia.

Fakulti Perubatan Universitas Hasanuddin

Hospital ini menyediakan perkhidmatan perawatan pergigian bagi pelajar dan juga masyarakat. Universiti ini terletak di Makasar, Indonesia dan menyediakan peluang pelajar dalam bidang perubatan. Daftar segera bersama DAULAH EDUCONSULT dan anda berpeluang untk menjadi salah seorang pelajar Universitas Hasanuddin.

Universitas Hasanuddin 

Universitas Hasanuddin atau UNHAS adalah salah satu universiti pilihan yang berada di Makasar, Indonesia. Universiti ini ditubuhkan pada 10 September 1956 dan memiliki 16 buah fakulti dan lebih 90 program atau kursus.

BACA JUGA :   Jom Ikuti Pengajian di Kursk State Medical University

Daulah Educonsult menawarkan peluang ini kepada pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. 

Jika anda merupakan calon diatas, daftar segera kerana peluang yang ditawarkan adalah terhad. Kemasukan seterusnya adalah pada September 2020.

Untuk info lebih lanjut, anda boleh walk-in ke pejabat Daulah Educonsult di No. 1, 19, Jalan Pandan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100 Kuala Lumpur, Selangor dan jalani sesi konsultasi secara percuma bersama konsultan terbaik Daulah Educonsult.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Makanan Sedap Juga Terdapat Di Indonesia

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here