Sertai Kursus Bahasa Arab bersama Daulah Educonsult bermula 2 bulan pengajian

0
644

Daulah Educonsult menawarkan kursus bahasa arab jangka pendek di Mesir kepada anda diluar sana yang berminat untuk mempelajari bahasa arab di timur tengah, kini pendaftaran dibuka bagi sesi kemasukan april, mei dan jun.  Ianya pasti memberikan anda pengalaman yang sangat bermakna.

Antara kelebihan mengikuti kursus bahasa arab di timur tengah ialah tenaga pengajar yang berpengalaman dan fasih, mudah untuk anda memahami al-Quran, dapat menambah ilmu pengetahuan dan merasai pengalaman belajar di luar negara.

Kursus bahasa arab di Mesir akan memberi peluang kepada anda untuk mendapat Ijazah Sanad Tahsinul Quran, tempoh pengajian selama dua bulan namun jika pelajar mahu menyambung adalah sangat digalakkan, pembelajaran bertempat di Markaz Nile (Pusat Bahasa Antarabangsa) Cairo.

BACA JUGA :   Sobia pada Bulan Ramadhan di Negara Timur Tengah

Daulah Educonsult akan membantu dan menguruskan dari segi permohonan visa dan juga rumah sewa. Uursan tiket penerbangan juga akan diuruskan oleh pihak Daulah Educonsult jika anda meminta demikian. Penjelasan dan penerangan mengenai proses pembelajaran dan proses pendaftaran akan diuruskan oleh pihak Daulah Educonsult.

Daftar segera kerana kemasukan yang ditawarkan adalah sangat terhad. Mendaftar sementara peluang masih ada.

Siapakah Daulah Educonsult?

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Industri Sawit Malaysia Mampu Berkembang Di Afrika.

 Untuk info pantas boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here