Permohonan pelajar dalam bidang Pergigian di Timur Tengah sesi 2020

0
462

Ramai pelajar Malaysia yang mengimpikan Mesir sebagai destinasi impian untuk melanjutkan pengajian di peringkat yang lebih tinggi. Mesir bukan sahaja terkenal dengan bidang pengajian islam malah bidang pergigian juga semakin diminati oleh pelajar masa kini.

Khas untuk pelajar lepasan SPM, kini anda berpeluang untuk melanjutkan Ijazah Sarjana Muda Pergigian di Universiti ternama di Mesir.

Universiti yang menawarkan bidang Pergigian:

  • Universiti Al Azhar
  • Universiti Alexandria
  • Universiti Tanta
  • Universiti Mansoura
  • Universiti Ainshams

Tempoh Pengajian = 5 Tahun

Syarat kelayakan = SPM (sekurang-kurangnya minimum B bagi subjek Math, Addmath, Fizik, Kimia, Bio, BM, BI, Sej)

Usah risau dengan pengiktirafan universiti. Daulah Educonsult telah memastikannya terlebih dahulu sebelum menawarkan pelajar . Kesemua universiti telah mendapat pengiktirafan dari MQA, KPT, JPA, dan MDC.

Kemasukan adalah pada bulan SEPTEMBER. Daulah Educonsult sudah membuka peluang pendaftaran kepada anda yang berminat untuk menyambung pengajian ke Mesir.

Permohonan dibuka sehingga 9 April 2020 sahaja.

Inginkan maklumat lanjut mengenai cara permohonan ke Mesir? Daulah Educonsult sedia membantu dari segi pengurusan, dokumentasi pelajar di Malaysia dan Mesir, visa dan lain-lain.

Daulah Educonsult adalah sebuah platform yang membantu dalam merealisasikan impian pelajar untuk Berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa. Seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara iaitu Rusia, Indonesia, Poland, Bangladesh, Mesir dan banyak lagi.

Jangan lepaskan peluang anda untuk mendaftar bersama Daulah Educonsult!

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here