SAFER menjalankan perkhidmatan e-hailing dan sedang membuka peluang pekerjaan kepada masyarakat Malaysia yang inginkan pendapatan tambahan. Pendapatan yang ditawarkan pula adalah pendapatan aktif dan juga pasif.

SAFER membuka peluang pekerjaan kepada hampir  10,000 kepada anda yang berminat mendapatkan pendapatan tambahan secara berterusan. Antara perkhidmatan yang ditawarkan termasuklah :

1. SAFER Ride
2. SAFER Delivery
3. SAFER Food
4. SAFER Swift

SAFER membuka peluang pekerjaan kepada anda yang berminat menyertai SAFER sebagai rider (delivery partner) dan juga driver. Skop kerja bagi delivery partner (rider) adalah menghantar makanan dan juga barangan. Bagi driver pula adalah menghantar penumpang dari satu kawasan ke kawasan yang lain.

DAFTAR SEGERA !

Sepanjang bulan puasa ini, terdapat peniaga kecil yang menghadapi kesukaran dalam memasarkan perniagaan mereka. Oleh itu, SAFER membuka peluang kepada mereka untuk menyertai Home Kitchen. Home Kitchen menerusi Safer Food Merchant adalah program yang membantu anda memasar dan mempromosi perniagaan makanan secara atas talian. Delivery partner (rider) dari SAFER akan datang dan menghantar pesanan makanan tersebut kepada pelanggan anda.

BACA JUGA :   Nikmati Tawaran Istimewa Jika Mendaftar Sebagai Safer Delivery Partner & Driver.

Untuk mendaftar sebagai delivery partner (rider) , driver, Home Kitchen dan Safer Food Merchant, sila klik link di bawah untuk mendaftar.

Lawati website SAFER untuk ketahui maklumat terkini dan lanjut :  www.safer.my

Pendaftaran adalah percuma. Setelah mendaftar, anda akan menerima referral code. Melalui referral code itu, anda mampu menjana pendapatan pasif. Pendapatan pasif mampu dijana jika and mampu mendaftarkan rakan atau kelaurga anda untuk mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Anda akan menerima 1% dari jumlah resit mereka setiap kali mereka membeli atau menggunakan perkhidmatan SAFER. Dengan ini, anda mampu mengekalkan pendapatan pasif anda secara berterusan.

Jika anda mahu lakukan pendaftaran sebagai delivery partner (rider), driver dan juga Safer Food Merchant, sila klik pautan di bawah :

BACA JUGA :   Jangan Lepaskan Peluang Untuk Menjadi Rakan Pemandu Dan Penghantar Safer.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Klik PROVIDER untuk daftar sebagai delivery partner (rider) dan driver

Klik RESTAURANT untuk daftar sebagai Safer Food Merchant

Jangan lupa untuk follow dan ikuti platform media sosial SAFER untuk ketahui maklumat terkini dari team SAFER.

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here