Aplikasi Safer sudah boleh dimuat turun di Google Play Store dan juga App Store! Muat turun segera dan anda bakal nikmati pendapatan pasif walaupun anda hanya mendaftar sebagai user sahaja. Namun jika anda mahukan pendapatan aktif dan pasif secara serentak, daftar sebagai delivery partner (rider) dan juga driver.

Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang beroperasi di Kuala Lumpur dan menawarkan 4 jenis perkhidmatan. Antaranya ialah Safer Ride, Safer Swift, Safer Delivery dan juga Safer Food Merchant. Safer menawarkan perkhidmatan menghantar penumpang dengan menggunakan kereta dan juga motor. Jika anda mempunyai kenderaan jenis motor dan kereta, anda sudah menepati kelayakan sebagai pemandu Safer!

Selepas muat turun, anda perlu daftar dan lengkapkan maklumat yang dipinta. Jika anda menghadapi sebarang masalah dalam melengkapkan maklumat tersebut, anda boleh bertanya menerusi live chat Safer. Pegawai Khidmat Pelanggan dari Safer akan guide anda sehingga berjaya. Untuk lebih memahami, tonton video di bawah :

BACA JUGA :   SAFER TAWAR PERKHIDMATAN E-HAILING KEPADA PENGGUNA

Pendaftaran sebagai User :

Pendaftaran sebagai Provider ( rider dan driver) :

Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant :

Safer Food Merchant terbuka kepada para peniaga kecil, restoran dan juga suri rumah yang mahu mempromosikan dan memasarkan perniagaan secara ats talian. Menerusi penglibatan dalam Safer Food Merchant, Deenamik yakin anda mampu mengembangkan perniagaan anda. Tambahan, pesanan yang ditempah oleh pelanggan anda akan dihantar oleh rider dari Safer sendiri. Jangan risau, makanan yang dipesan oleh pelanggan anda dijamin selamat dihantar di depan pintu pelanggan anda.

Selepas mendaftar, anda akan mendapat referral code. Melalui referral code tersebut, anda mampu menjana pendapatan pasif. Mudah sahaja untuk mengumpul referral dan jana pendapatan pasif lumayan secara berterusan. Seterusnya, anda bakal nikmati 1%.

BACA JUGA :   Selain Foodpanda, Safer Food Juga Sediakan Perkhidmatan Pesan Makanan

Berikut merupakan langkah-langkah sebagai panduan :
1. Ceritakan peluang pada rakan-rakan anda mengenai SAFER
2. Daftar menggunakan referral code anda
3. Sampaikan info dari sosial media rasmi SAFER dari masa ke semasa di group anda

Layari laman web https://www.safer.my/ untuk dapatkan maklumat terkini dari Safer.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here