Madrasah Daulah adalah tempat terbaik untuk mereka belajar secara ilmiah di sini. Malah mereka juga berpeluang untuk sambung belajar ke Universiti Al-Azhar, Mesir dengan hanya belajar di Madrasah Daulah tanpa SPM dan STAM.

Madrasah Daulah adalah di bawah Daulah Educonsult. Mereka yang ingin menyertai Madrasah Daulah boleh berdaftar di Daulah Educonsult kerana Daulah Educonsult adalah syarikat konsultan yang berkhidmat untuk memberi khidmat nasihat dan tawaran kepada mereka.

Pelajar akan dipersiapkan dengan Maahad Buuth dengan menduduki ujian Imtihan Qabul yang akan melayakkan diri mereka untuk sambung ke Universiti Al-Azhar, Mesir. Namun sekiranya keputusan mereka kurang memuaskan selepas menduduki Imtihan Qabul, mereka akan ditempatkan di Dirosoh Khossoh. Mereka akan diajar dalam bahasa Arab dan juga bahasa Melayu semasa di Madrasah Daulah.

BACA JUGA :   Sebab-Sebab Memilih Universiti Sumatera Utara, Indonesia

Syarikat Daulah Holding menawarkan perkhidmatan konsultan bagi pelajar-pelajar lepasan SPM, STPM, Matrikulasi, Asasi A-Level, O-Level dan setaraf dengannya bagi melanjutkan pelajaran ke luar negara. Yuran perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelajar-pelajar adalah murah dan kami akan membantu mereka sehabis baik dengan menawarkan universiti-universiti terbaik untuk mereka.

Hubungi talian hotline 0392851322

Untuk info pantas atau boleh ke talian :
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here