Ramai yang teringin rasai pengalaman belajar di luar negara tetapi tidak tahu bagaimana cara untuk memohon. Daulah Educonsult menyediakan khidmat konsultan kepada bakal pelajar dengan menawarkan universiti yang terbaik kepada mereka.
Negara-negara yang sering ditawarkan kepada pelajar ialah Bangladesh, Poland, Rusia, Mesir dan Indonesia bersama bidang yang menarik seperti kejuruteraan, pesawat kejuruteraan, perubatan, gerontology, pengurusan perniagaan antarabangsa, pergigian, pengajian Islam, bahasa Arab, farmasi, veterinar, teknologi maklumat dan lain-lain.

Syarat untuk sambung belajar ke luar negara bersama Daulah Educonsult mestilah mempunyai sijil SPM, STPM, A-level, O-level dan setaraf dengannya. Namun jika pelajar yang ingin sambung belajar ke Mesir, pelajar boleh daftarkan diri mereka di Madrasah Daulah. 
Pelajar yang belajar di Madrasah Daulah mempunyai pelaung untuk sambung belajar terus ke Mesir tanpa SPM atau mana-mana sijil. Pelajar akan menduduki ujian khas di Madrasah Daulah, pelajar yang mendapat keputusan baik akan diletakkan di Maahad Buuth Al-Azhar dan sekiranya jika keputusannya kurang baik, pelajar akan diletakkan di Dirosoh Khossoh. Pelajaran secara berperingkat akan diberikan kepada pelajar berdasarkan penguasaan mereka.

 

BACA JUGA :   Budaya Kehidupan Orang di Indonesia

Jika pelajar ingin sambung belajar ke negara selain dari negara yang disebut, pelajar boleh menghubungi secara langsung ke talian tertera di bawah.
Hubungi talian hotline 0392851322
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here