Inginkan pemanduan yang lancar ke destinasi pilihan anda? Inginkan variasi pilihan makanan yang enak? Ingin buat pengeposan dalam kadar segera? Pilih Safer kerana Safer sediakan perkhidmatan tersebut kepada rakyat Malaysia. Anda perlu melakukan pendaftaran untuk menggunakan perkhidmatan di Safer. pendaftaran adalah PERCUMA!.

Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing yang terbaik setaraf dengan perkhidmatan e-hailing yang terdapat di Malaysia seperti Grab dan sebagainya. Safer menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Kesemua perkhidmatan ini boleh didapati dalam satu aplikasi.

Play Store? : https://bit.ly/saferandroid

App Store? : https://bit.ly/saferiphone

Anda perlu mendaftar terlebih dahulu untuk menggunakan perkhidmatan di Safer. Ingin diingatkan sekali lagi, pendaftaran adalah percuma ya.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Ayuh kenali perkhidmatan yang ditawarkan di Safer :

Safer Ride

Safer Ride adalah perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan kenderaan kereta. Di Safer, penumpang wanita boleh memilih pemandu wanita. Tambahan, jika anda mempunyai bayi, anda juga boleh request car seat baby ketika melakukan pesanan di Safe Ride.

BACA JUGA :   Caj Penolakan Rendah : Daftar Segera Safer Food Merchant

Di Safer, terdapat 4 jenis kelas kenderaan yang anda boleh pilih. Antaranya ialah SaferGo, Safer Gold, SaferGo Xtra dan Safer Indulge. Anda boleh memilih mengikut keselesaan anda.

Safer Food

Safer Food adalah platform pemesanan makanan secara atas talian seperti FoodPanda, GrabFood dan sebagainya. Di Safer Food, anda boleh pilih pelbagai jenis makanan kegemaran anda di pelbagai restoran di Safer Food. Dari makanan berat, minuman berjus dan juga pencuci mulut, semuanya ada di Safer.

Safer Food juga tawarkan tiga jenis kaedah pemesanan makanan. Anda boleh tonton video di bawah :

 

Safer Delivery

Safer Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan. Terdapat dua jenis penghantaran di Safer Delivery iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Single Delivery adalah penghantaran dengan seorang delivery partner dan satu lokasi sahaja. Manakala Multi Delivery pula adalah penghantaran lebih dari dua lokasi dengan seorang delivery partner.

Terdapat pelbagai barangan yang anda boleh hantar dengan menggunakan perkhidmatan Safer Delivery ini. Antaranya adalah seperti penghantaran dokumen, kosmetik, haiwan peliharaan, makanan, barangan elektrik dan sebagainya. Penghantaran di lakukan dengan menggunakan kenderaan motorsikal atau kereta. Ianya bergantung kepada saiz bungkusan yang anda ingin hantar. Anda boleh pilih ketika hendak melakukan pemesanan di Safer Delivery.

BACA JUGA :   Luaskan Pasaran Perniagaan Melalui Safer Food.

Safer Swift

Pernahkah anda mendengar Gojek di Indonesia atau Dego jika di Malaysia? Safer Swfit berkonsepkan sama dengan Gojek dan Dego iaitu penghantaran penumpang dengan menggunakan motorsikal. Penumpang yang dibenarkan pada satu-satu masa adalah seorang sahaja. Penumpang juga diwajibkan untuk memakai topi keledar sebagai langkah keselamatan selain mematuhi peraturan jalan raya yang telah ditetapkan.

Daftar segera dan anda berpelung untuk nikmati RM5 OFF bagi setiap perkhidmatan yang terdapat di Safer. Daftar segera!

Ikuti media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak mengenai promosi dan info terkini di Safer.

Julai, 2020

Facebook: @saferasia
Twitter: @SAFERofficial
Youtube: https://bit.ly/safergroup
Instagram: @safer.my
Email : support@safer.my

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here