Daulah Educonsult adalah anak syarikat daripada Daulah Holding yang berkhidmat untuk memberikan konsultan kepada pelajar yang ingin sambung belajar ke luar negara. Daulah Educonsult telah menawarkan beberapa buah negara untuk sambung belajar antaranya ialah Mesir, Poland, Rusia, Bangladesh dan Indonesia.
Sepanjang Daulah Educonsult memberikan khidmat konsultan, terdapat juga pelajar yang ingin sambung belajar ke negara yang bersuhu sejuk dan mempunyai empat musim seperti Rusia. Negara tersebut menawarkan universiti yang terbaik khas bagi pelajar untuk sambung belajar. Terdapat juga bidang-bidang yang menarik ditawarkan seperti perubatan, gerontology, kejuruteraan, kejuruteraan pesawat, pengurusan perniagaan dan lain lain bidang.
Di samping dapat sambung belajar ke negara yang bersuhu sejuk itu, pelajar juga dapat menikmati ke keindahan seni bina dan sejarah di negara tersebut. Bak kata orang “sambil menyelam minum air”, sambil belajar sambil melancong.
Untuk sambung belajar ke luar negara, pelajar hendaklah mempunyai sijil SPM atau STPM atau A-level atau O-level atau setaraf dengannya. Inilah peluang untuk pelajar sambung belajar ke dalam bidang yang mereka minati.
Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah.
Hubungi talian hotline : 0392851322 
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here