Safer ialah syarikat e-hailing yang bertempat di Ampang dengan menyediakan bebrapa perkhidmatan untuk pengguna. Safer boleh didapati di dalam aplikasi Safer. Bagi suri rumah yang mempunyai skill dalam masakan tetapi ingin memperluaskan lagi masakan boleh berdaftar di Safer Food sebagai Safer Food Merchant. Bagaimana untuk berdaftar? Muat turun sahaja aplikasi Safer Food di dalam Google Play Store atau Apple Store dan berdaftar sebagai provider. Untuk lebih mudah, sila tekan link di bawah.
PROVIDER : http://tinyurl.com/ycetm3vh
Home kitchen ialah masakan dari rumah yang selalunya disediakan oleh mereka yang bertugas sebagai suri rumah sepanjang masa. Home kitchen direalisasikan untuk membantu mereka yang ingin menjana pendapatan dengan mempromosikan masakan ke pelanggan. Selain home kitchen, peniaga kecil dan retsoran juga boleh berdaftar sebagai Safer Food Merchant di Safer Food. Langkahnya sama sahaja kecuali untuk restoran mempunyai link yang lain. Tekan link di bawah untuk restoran.
RESTORAN : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Pendaftaran adalah percuma bagi semua perkhidmatan. Jika masih kurang faham dengan cara-cara pendaftaran, boleh lihat video yang telah dihasilkan oleh Safer.
Selain itu, bagi membuat kedai makanan di Safer Food kelihatan menarik, hendaklah mencantikkannya bagi menarik perhatian orang ramai. Bagaimana untuk mencantikkan kedai? Tonton sahaja video di bawah.
Masih kurang faham dan ragu-ragu bagaimana untuk berniaga di dalam Safer Food? Safer telah menyediakan video untuk menunjukkan bagaimana berniaga dengan Safer Food.
Bermanfaatkan berniaga bersama Safer Food? Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, layari laman web di bawah dan nombor yang tertera di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here