Seiring dengan kemajuan teknologi, generasi kini sebenarnya peroleh banyak kelebihan berbanding dengan generasi sebelumnya. Hal ini demikian kerana dengan kemajuan teknologi, ramai rakyat Malaysia gemar melakukan aktiviti, transaksi jual beli dan sebagainya secara atas talian sahaja. Ia bukan sahaja memudahkan, malah menjimatkan masa dan kos juga.

Peka dengan isu ini, Safer menerusi Safer Food Merchant menawarkan peluang kepada pemilik restoran, street food, peniaga dan home kitchen (jualan dari rumah) untuk memasarkan hasil jualan makanan anda secara atas ta;ian. Kaedah ini dilihat lebih efektif berbanding cara tradisional.

Daftar dahulu sebelum anda berpeluang jana pendapatan lumayan menerusi Safer Food Merchant. Klik link di bawah untuk lakukan pendaftaran :

BACA JUGA :   Daftarlah Sebagai Safer Delivery Partner & Driver Untuk Jana Pendapatan

https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu mengisi maklumat yang diperlukan. Jika anda menghadapi sebarang masalah, anda boleh berhubung secara langsung dengan Live Chat Safer dan Cik Mawar akan respon dengan segera. Klik www.safer.my untuk ber’live chat’.

Pendaftaran adalah percuma. Dalam dunia bisnes, kemajuan teknologi adalahs angat penting. Hal ini kerana ianya mampu menjimatkan masa dan kos peniaga itu sendiri. Terdapat banyak kelebihan jika anda mendaftar di Safer Food Merchant.

Dengan capaian intenet, anda boleh mendapatkan jaringan pelanggan yang lebih luas. Jika perniagaan anda maju bersama Safer Food Merchant, anda mungkin boleh membuka cawangan yang baru.

Banyak kelebihan yang anda boleh perolehi antaranya ialah :-
✔️ Pendaftaran adalah PERCUMA
✔️Caj komisyen yang dikenakan kepada peniaga juga rendah.
✔️Masa operasi yang sangat fleksible
✔️Adanya Delivery Partner Safer memudahkan penghantaran
✔️ Pemasaran diuruskan oleh Safer

BACA JUGA :   Insomnia Gejala Duri Dalam Daging Masyarakat

Untuk Safer Food Merchant, peniaga perlu memuat turun aplikasi Safer Food secara percuma di Google Play Store dan App Store.

Google Play Store ?: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple Store ?: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Jangan ketinggalan untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari Safer.

Julai,2020

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here