Safer Food ialah sebuah perkhidmatan tempahan makanan yang terdapat di dalam aplikasi Safer. Safer merupakan syarikat e-hailing yang mempunyai perkhidmatan penghantaran barang dan membawa penumpang yang mana dipanggil Safer Ride, Safer Delivery dan Safer Swift. Safer Food ialah satu ruang khas untuk mereka yang ingin menjana pendapatan dengan mempromosikan makanan mereka di dalam satu aplikasi.
Pendaftaran bagi peniaga kecil untuk berdaftar di Safer Food adalah percuma. Bagaimana untuk berdaftar? Muat turun sahaja aplikasi Safer Food di dalam Google Play Store atau Apple Store dan berdaftar sebagai Safer Food Merchant.
Untuk pendaftaran yang lebih mudah, tekan sahaja link di bawah untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant. Untuk restoran pendaftaran adalah sedikit berbeza kerana perlu mendaftarkan beberapa dokumen.
RESTORAN : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Kurang pasti dan yakin bagaiman untuk melakukan pendaftaran? Sila tonton video di bawah yang telah dihasilkan oleh Safer.
Selain peniaga kecil, masakan dari home kitchen juga boleh berdaftar sebagai Safer Food Merchant. Masakan yang anda hebat untuk lakukan tetapi anda juga ingin menjana pendapatan daripadanya boleh mempromosikan makanan atau masakan ke dalam Safer Food. Pendaftaran adalah sama sahaja dengan memasukkan beberapa maklumat dan makanan yang ingin diletakkan di dalam Safer Food.
Mudah je kan? Dengan Safer Food pasti boleh jana pendapatan secara online. Setelah berdaftar sebagai Safer Food Merchant, jangan lupa untuk mencantikkan kedai masakan anda. Tonton video di bawah untuk lebih mudah faham.
Semuanya hanya di hujung jari sahaja. Daftarkan kedai anda di Safer Food sekarang. Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here