Safer Food merupakan perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian melalui aplikasi Safer. Aplikasi Safer adalah untuk pengguna Safer yang telah berdaftar sebagai user Safer. Tetapi untuk mereka yang berdaftar sebagai Safer Food Merchant, hendaklah muat turun aplikasi lain.
Safer Food ialah aplikasi yang terdapat di Google Play Store atau Apple Store untuk melakukan pendaftaran sebagai Safer Food Merchant. Siapa yang layak untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant ni? Suri rumah, peniaga kecil dan juga restoran. Pendaftaran ini sesuai untuk mereka yang ingin promosikan kedai makanan secara dalam talian.
Bagaimana untuk muat turun aplikasi Safer Food tersebut? Muat turun sahaja di Google Play Store atau Apple Store, boleh juga tekan link di bawah untuk lebih mudah.
Safer Driver Apple Store : https://apple.co/2ZvyNeX
Safer Driver Google Play Store: https://bit.ly/2yp8ADH
Selepas memuat turun aplikasi Safer Food, jangan lupa untuk melakukan pendaftaran di dalamnya. Beberapa maklumat perlu dimasukkan ke dalam aplikasi tersebut bagi mengaktifkan diri anda sebagai Safer Food Merchant. Video di bawah akan menerangkan cara untuk melakukan pendaftaran.
Di sini, anda hendaklah melengkapkan segala maklumat kedai anda supaya pengguna dapat tahu tentang kedai anda dan jenis makanan yang ada. Anda juga boleh mencantikkan kedai anda mengikut kreativiti anda tersendiri. Video di bawah akan menunjukkan tips untuk mencantikkan kedai anda.
Jadi sekarang anda boleh tunggu sahaja tempahan daripada pengguna Safer. Semakin kreatif anda promosikan kedai anda, semakin banyak yang akan singgah beli makanan di kedai anda.
Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih mendalam, sila layari laman web yang terdapat di bawah.
Website : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here