Pelajar yang berhasrat melanjutkan pengajian ke peringkat Ijazah Sarjana Muda ke universiti luar negara digalakkan mendaftar dengan Daulah Educonsult. Daulah Educonsult adalah platform konsultan pendidikan yang membantu menguruskan pelajar melanjutkan pengajian ke universiti di luar negara. Berbekalkan pengalaman yang luas, Daulah Educonsult menyediakan program sambung belajar ke negara Rusia, Indonesia, Poland, Mesir, Bangladesh, Turki, Jordan dan banyak lagi.

Negara Indonesia adalah salah satu negara yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult. Universiti yang terdapat di Indonesia sudah mendapat pengiktirafan dari WHO, KPT, MQA, JPA, MMC, MDC, dan MVA. Bidang pengajian yang ditawarkan juga adalah antara pilihan panas pelajar.

Selain perubatan, pergigian, farmasi dan veterinar, turut ditawarkan juga pengajian Islam. Pengajian Islam di universiti di Indonesia adalah antara yang terbaik di Asia Tenggara. Ayuh teruskan membaca untuk ketahui universiti apa yang ditawarkan.

BACA JUGA :   Pramugari-Pramugari Muslim Kini Wajib Memakai Tudung Untuk Penerbangan Ke Aceh

? Universitas Hasanuddin
? Universitas Sumatera Utara
? Universitas Airlangga
? Universitas Padjadjaran
? Universitas Gadjah Mada
? Institut Pertanian Bogor
? UIN Ar-Raniry
? Institut Agama Islam Negeri Sulthan Thaha Saifuddin Jambi

Alasan kukuh pelajar khususnya dari Malaysia memilih untuk melanjutkan pengajian ke universiti di Indonesia adalah cuaca, budaya dan makanan yang sama. Tambahan, untuk berkomunikasi juga jauh lebih mudah. Universiti yang ditawarkan adalah bertaraf antarabangsa dan ada pengajian yang mengajar dalam bahasa Inggeris.

Tambahan, fasiliti dan kemudahan yang disediakan juga selesa dan sesuai untuk kelengkapan pelajar belajar. Bukan sahaja pelajar dari Malaysia memilih untuk melanjutkan pengajian di universiti di Indonesia, malah pelaajr dari seluruh dunia. Pelajar lepasan universiti di Indonesia diiktiraf oleh semua negara. Oleh itu, pelajar tidak perlu risau jika sijil yang diperoleh tidak laku ketika ingin memohon pekerjaan kelak.

BACA JUGA :   Belajar Hingga Ijazah Sarjana Muda Melalui Madrasah Daulah

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here