Di Malaysia, terdapat banyak syarikat e-hailing yang membantu para rider jana pendapatan khususnya sepanjang pandemik Covid-19 melanda. Pekerjaan rider adalah pilihan terbaik untuk meneruskan kehidupan khususnya mereka yang menetap di kota besar seperti Kuala Lumpur, Johor Bahru dan sebagainya.

Safer peka dengan situasi yang melanda para rider di Malaysia ini. Sejajar dengan situasi kini, Safer beli peluang rider jana pendapatan aktif dan pasif secara serentak sebagai rider di Safer. Berminat? Daftar segera sebagai rider di Safer. Pendaftaran adalah percuma. 

Klik untuk daftar : http://tinyurl.com/ycetm3vh

Syarat utama sebagai rider Safer adalah mempunyai kenderaan motor dan pemegang lesen B2, lesen P juga diterima. Sebagai rider Safer, anda perlu muat turun aplikasi Safer Driver secara percuma bagi pengguna Android dan IOS.

BACA JUGA :   Promosikan Perniagaan Makanan Di Safer Food

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX

SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawrkan 4 jenis perkhidmatan yang boleh diakses secara atas talian. Antaranya adalah penghantaran penumpang, penghantaran makanan dan juga penghantaran barangan. Bagi rider, anda akan terlibat dengan penghantaran makanan dan juga barangan.

Safer sediakan dua jenis pendapatan yang boleh dijana secara serentak oleh rider Safer. Pendapatan aktif dijana apabila rider bekerja bersama Safer. Bagi pendapatan pasif pula, dijana secara berterusan namun tidak memerlukan anda bekerja terlalu aktif. Pendapatan aktif dijana menerusi perkongsian referral code.

Referral code diperoleh ketika anda selesai mendaftar sebagai rider Safer. Anda perlu kongsikan ke seberapa ramai orang yang anda rasa layak untuk menjadi seorang rider. Seterusnya anda akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka dapat job bersama Safer.

BACA JUGA :   Syarat Pendaftaran untuk SAFER FOOD

Namun jumlah 1% itu tidak akan mengugat pendapatan aktif mereka sama sekali. Ironinya, semakin banyak yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang bakal anda nikmati.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here