Adakah anda handal memasak? Ingin jana pendapatan dari kemahiran memasak anda? Sertai Safer Food Merchant dan jana pendapatan aktif sebagai Home Kitchen. Home Kitchen adalah jualan dari rumah. Selain Home Kitchen, Safer juga buka peluang ini kepada restoran, peniaga kecil , street food dan seangkatannya. Di Safer Food Merchant, anda berpeluang luaskan jaringan pasaran anda.

Berminat jana pendapatan dari skil memasak anda? Klik untuk daftar : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Safer Food Merchant tawarkan caj penolakan rendah kepada anda yang berminat untuk sertai mereka. Tambahan, waktu bekerja adalah fleksibel. Anda juga perlu muat turun aplikasi Safer Food di telefon pintar anda untuk memudahkan anda menguruskan akaun anda kelak.

Google Play Store ?: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Untuk Menjadi Safer Delivery Partner & Driver.

Apple Store ?: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Aplikasi ini tersedia bagi pengguna Android dan IOS sahaja. Anda perlu lengkapkan maklumat dan dokumen yang diperlukan . Hal ini bagi memudahkan akaun anda aktif dan anda boleh promosikan produk makanan anda di aplikasi Safer Food. Namun, jika anda menghadapi maslah dalam melengkapkan dokumen yang diminta, anda boleh berurusan secara langsung di Live Chat Safer dan Cik Mawar akan respons dengan segera.

Safer juga sediakan Delivery Partner yang bertugas menghantar pesanan pelanggan anda. Anda hanya perlu fokus dalam menyiapkan pesanan pelanggan anda. Anda juga perlu mencantikkan profil kedai anda seperti logi dan menu.

Jika anda inginkan tips untuk pengkatifan akaun secra pantas, pihak Safer Food Merchant ada lakukan kelas khas buat anda. Namun kelas ini terhad kepada 10 vendor sahaja. Kelas dilakukan di pejabat Safer di Dataran Pandan Prima 2, Ampang, Kuala Lumpur. Untuk sahkan kehadiran anda, sila isi borang di bawah :

BACA JUGA :   Safer : Nikmati Pelbagai Perkhidmatan Dengan Satu Aplikasi.

https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Sepanjang bulan kemerdekaan ini, mereka ada lakukan promosi khas buat anda.

1. Mendaftar sebelum Julai sehingga 31 Ogos 2020
2. Vendor telah melengkapkan maklumat, dokumen dan menu
3. Vendor telah diaktifkan oleh Safer Food
4. Vendor wajib online setiap hari
5. Tawaran 10% akan berlangsung sehingga 31 Disember 2020

 

Lakukan pendaftaran segera.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here