Safer Food kini sedang membuka peluang pekerjaan sebagai rider konsultan Safer Food yang mana pendaftaran sebagai rider konsultan adalah percuma. Rider konsultan Safer Food adalah terbuka kepada mereka yang mempunyai motorsikal. Sekiranya ingin berdaftar sebagai rider konsultan Safer Food, boleh hubungi secara langsung ke nombor yang tertera di bawah.
? Khidmat Pelanggan : 018-9624322
Apa itu rider konsultan? Rider konsultan ialah mereka yang akan memberikan khidmat konsultan kepada mana-mana kedai makan yang mendaftarkan kedai mereka menjadi Safer Food Merchant. Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant adalah percuma dan tiada sebarang bayaran akan dikenakan. Terdapat beberapa syarat yang perlu diikuti sebelum berdaftar sebagai rider konsultan iaitu
    • Mampu bekerja di KPI
    • Lelaki atau perempuan
    • Mempunyai motorsikal sendiri
    • 18 tahun ke atas
Rider konsultan ini lah yang akan mengajak lebih banyak kedai makan berdaftar sebagai Safer Food Merchant. Apa pula Safer Food Merchant? Safer Food Merchant merupakan mereka yang mempunyai kedai makan sendiri dan berdaftar ke Safer Food untuk mempromosikan sambil menjual makanan mereka secara dalam talian.
Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant juga boleh dilakukan dengan muat turun aplikasi Google Play Store bagi pengguna Android mahupun Apps Store bagi pengguna Apple. Malah, mereka juga boleh tekan di laman web ini untuk pendaftaran yang lebih mudah.
Restoran : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Safer Food Merchant terdiri daripada peniaga kecil, home kitchen, restoran dan peniaga trak makanan. Namun terdapat beberapa syarat yang perlu dipatuhi sebelum berdaftar sebagai Safer Food Merchant iaitu kad pengenalan, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), lesen perniagaan dan sijil halal. Kesemua maklumat ini penting dan pengaktifan akaun akan menjadi lebih mudah.
Manakala untuk mendaftarkan atau mengaktifan kedai makanan di Safer Food, mereka perlu memuat naik beberapa dokumen iaitu :
    • Tetapan operasi kedai makan
    • Kemaskini lokasi kedai
    • Menu makanan
    • Perincian bank akaun

Namun jika kesemua maklumat tidak lengkap atau kurang faham dengan pendaftaran, jangan risau kerana Safer Food telah menyediakan kelas khas kepada Safer Food Merchant berkenaan dengan pendaftaran, pengurusan kedai dan banyak lagi. Kelas tersebut dibuka pada hari Isnin hingga Jumaat dari pukul 9 pagi hingga 12 petang yang mana mereka perlu membuat temu janji dahulu sebelum pergi ke kelas.
Jadi apa tunggu lagi? Daftar sekarang sebagai rider konsultan Safer Food untuk jana pendapatan lebih banyak di Safer Food.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 
? Khidmat Pelanggan : 018-9624322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here