Daulah Educonsult merupakan sebuah syarikat konsultan yang membantu pelajar untuk smabung pengajian ke luar negara. Tawaran sambung belajar ini adalah terbuka kepada pelajar lepasan SPM, STPM, A-level, O-level dan setaraf dengannya. Daulah Educonsult juga menawarkan pembelajaran sambil menjelajah ke sana.
Pelajar yang sambung pengajian ke Kursk State Medical University adalah beruntung kerana yuran pengajian yang dilakukan di universiti itu ialah secara lock-feeYuran pengajian itu dibayar mengikut kepada mata wang Malaysia dan tiada cas tambahan yang akan dikenakan kepada pelajar-pelajar.
Mereka juga dapat melancong dan melawat ke tempat-tempat menarik di Rusia itu sambil merasai pengalaman belajar ke negara orang.
Selain daripada itu, bidang yang ditawarkan kepada para pelajar ialah perubatan dan pra-perubatan. Pelajar lepasan Sijil Pengajian Malaysia (SPM) yang tidak mempunyai asas dalam Sains perlu mengambil bidang pra-perubatan. Bidang ini sama taraf dengan asasi dalam Sains atau Foundation in Science. Sijil asasi ini adalah lesen untuk belajar ke bidang perubatan.
Tempoh pengajian dalam bidang pra-perubatan ialah selama 7 tahun di KSMU. Bidang perubatan pula terbuka kepada pelajar lepasan SPM yang mempunyai asas dalam Sains, Sijil Tinggi Pengajian Malaysia (STPM), A-level, O-level dan setaraf dengannya. Mereka tidak perlu mengambil bidang pra-perubatan. Tempoh pengajian bagi bidang pra-perubatan ialah selama 6 tahun di KSMU.
Kursk State Medical University juga kini sedang menawarkan pendaftaran bagi sesi Oktober dan November 2020 kepada semua pelajar. Selepas kerajaan telah membenarkan pelajar untuk sambung belajar ke luar negara, ramai yang telah berdaftar di Daulah Educonsult. Tetapi seeloknya pelajar berdaftar dengan lebih awal untuk tempah tempat di sana.
Daulah Educonsult : https://daulahmedic.com/
Instagram : https://www.instagram.com/daulah_educonsult/
Hubungi talian hotline : 0392851322
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)
Borang Pendaftaran Pengajian : https://bit.ly/32R1pPO

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here