Daulah Educonsult sediakan peluang pengajian ke universiti berprestij di negara Rusia khususnya bagi pengajian perubatan. Universiti yang ditawarkan juga antara TOP 10  di Rusia. Kursk State Medical University adalah antara universiti perubatan terbaik di Rusia dan merupakan antara yang terawal yang memperkenalkan bahasa Inggeris dalam pembelajaran. Ingin ketahui lebih lanjut mengenai universiti perubatan ini? Teruskan membaca.

Kursk State Medical University atau juga digelar sebagai KSMU adalah sebuah universiti perubatan. Dibina pada tahun 1935 dan sudah melahirkan ramai pemikir dan pengamal perubatan yang berkualiti. Daulah Educonsult membantu pelajar untuk melanjutkan pengajian ke universiti ini dalam peringkat Ijazah Sarjana Muda. Pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf  yang berminat, boleh lalukan pendaftaran segera.

Klik borang ini : https://bit.ly/32R1pPO

Bidang pengajian yang ditawarkan pula adalah bidang Sains Kesihatan seperti Pra Perubatan, Perubatan dan Gerontologi. Pra Perubatan adalah sesuai untuk pelajar lepasan SPM manakala Perubatan adalah untuk pelajar STPM. Pelajar SPM yang ingin melanjutkan pengajian ke KSMU perlu mendaftar sebagai pelajar Asasi di Kolej Kerjasama Daulah. Pelahar STPM dan setaraf hanya perlu CGPA 3.0 sahaja anda sudah layak bergelar seorang pelajar di KSMU.

BACA JUGA :   MARI JADI GRADUAN PERUBATAN UNIVERSITI TERKENAL RUSIA!

TEMPOH PENGAJIAN

  • Pra Perubatan : 7 tahun
  • Perubatan : 6 tahun
  • Gerontologi : 4 tahun

Gerontologi adalah pengajian mengenai kajian penuaan. Bidang pengajian ini sangat diminati oleh pelajar dan peluang pekerjaan dalam bidang ini juga sangat luas kerna tidak ramai pesaing. Bandar Kursk adalah sesuai untuk pelajar melanjutkan pengajian kerana jauh dari kesibukan bandar. Tambahan, KSMU menawarkan sistem pembayaran yuran secara LOCK FEE iaitu pelajar hanya perlu membayar yuran yang telah ditetapkan tanpa caj tersebunyi. Hal ini kerana walaupun nilai Ringgit Malaysia mengalami kenaikan dan penurunan, pelajar hanya perlu membayar yurand alam jumlah yang sama setiap semester.

Asrama penginapan pelajar

KSMU adalah sebuah universiti pilihan ramai pelajar dari seluruh dunia terutama dari negara membangun. Mereka selesa untuk melanjutkan pengajian ke universiti perubatan ini kerana yakin dengan kebolehannya dalam melahirkan pelajar yang berkualiti. Tambahan, ramai pelajar dari negara Islam turut melanjutkan pengajian di universiti. Mereka tidak perlu risau dengan makanan halal kerana sangat mudah didapati dan terdapat banyak masjid dan surau untuk beribadah. Hal ini kerana Rusia adalah sebuah negara merdeka yang telah lama menerima kedtangan Islam. Masyarakat Kursk juga sangat ramah dan penyayang.

BACA JUGA :   Senibina Masjid di Indonesia

Kemasukan seterusnya adalah bulan Oktober dan November 2020. Oleh itu, lakukan pendaftaran awal supaya tidak kalut. Daftar segera bersama Daulah Educonsult dan mereka akan guide dan bantu sepanjang anda melanjutkan pengajian di sana.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here