Safer merupakan syarikat e-hailing yang mana sedang menawarkan kerja sebagai rider dan drider Safer. Apa yang istimewanya ialah rider dan driver Safer dapat menjana pendapatan aktif dan pasif secara serentak.

Sebagai driver dan rider Safer, anda akan mendapat pendapatan aktif. Pendapatan aktif bergantung kepada bilangan job yang diambil oleh rider dan driver tersebut. Lebih banyak kerja yang diambil, lebih banyak pendapatan aktif yang rider akan dapat.

Selain itu, jana pendapatan pasif dengan cara kongsikan referral code anda kepada ahli keluarga dan juga rakan – rakan yang lain. Caranya mudah saja, anda hanya perlu muat turun aplikasi Safer untuk menjadi rider atau driver Safer. Klik link di bawah untuk menjadi Rider dan juga driver Safer. Aplikasi Safer Driver boleh didapati di Google Play Store dan Apple App Store.

BACA JUGA :   Muat Turun Aplikasi Safer Dan Nikmati Pendapatan Pasif Tanpa Had.

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX
SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Sebelum menjadi driver atau rider Safer anda perlu mengetahui syaratnya terlebih dahulu.

  • Berumur 18 tahun dan ke atas.
  • Memiliki lesen D1/B2
  • Memiliki smartphones yang boleh akses ke internet.

Perkhidmatan Safer

Sebagai rider dan driver Safer, terdapat beberapa perkhidmatan yang boleh dilakukan oleh anda. Antaranya ialah Safer Ride, Safer Delivery dan Safer Food. Safer Ride ialah menghantar penumpang ke destinasi yang mereka ingin pergi. Terdapat 4 perkhidmatan Safer iaitu Safer Go, Safer Xtra, Safer Gold dan juga Safer Indulge. Safer Delivery ialah khidmat menghantar barang yang dipesan oleh pelanggan ke destinasi yang mereka pilih. Di mana, mereka boleh memilih sama ada single delivery ataupun multiple delivery. Bagi Safer Food pula ialah penghantaran makanan yang ditempah oleh pengguna secara atas talian.

BACA JUGA :   Pencarian Safer Delivery Partner & Driver.

Selain itu, untuk menjadi driver atau rider Safer anda perlu menyediakan dokumen penting seperti :

  • Roadtax
  • Insurans
  • Geran
  • Akaun bank.

Malah, anda juga perlu mempunyai lesen Public Service Vehicle (PSV) dan juga E-hailing Permit Vehicle (EPV). Lesen PSV wajib ada kerana telah ditetapkan oleh Menteri Pengangkutan Malaysia jika mahu menjadi pemandu e-hailing. Manakala, lesen EPV adalah lesen yang dilulukan sendiri oleh syarikat e-hailing berkenaan iaitu Safer.

 

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kami, anda boleh melayari laman web dan juga media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here