Rusia merupakan salah satu negara yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult untuk pelajar menyambung pengajian. Universiti yang ditawarkan di Rusia telah pun mendapat pengiktirafan daripada Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA), Agensi Kelayakan Malaysia (MQA), Majlis Pergigian Malaysia (MDC), Majlis Perubatan Malaysia (MMC), Persatuan Farmasi Malaysia (MPS) dan Majlis Veterinar Malaysia (MVC).

Antara universiti yang ditawarkan di Rusia ialah Kursk State Medical University, Privolzhsky Research Medical University, Volvograd State Medical University, Moscow Aviation Institute dan Saint Petersbug University. Universiti – universiti berkenaan menawarkan bidang pengajian seperti kejuruteraan pesawat, pra-perubatan, perubatan, pergigian, farmasi dan gerontologi.

Kursk State Medical University menawarkan bidang pengajian pra-peubatan, perubatan, farmasi dan gerontologi. Universiti ini adalah universiti yang paling terkemuka dalam bidang pengajian perubatan du Rusia.

BACA JUGA :   Kursk State Medical University, Universiti Perubatan Pilihan Pelajar Malaysia.

 

KSMU telah lama ditubuhkan ianya ditubuhkan pada 7 Februari 1935. KSMU juga merupakan universitu pertama yang di Rusia yang menawarkan program latihan perubatan di dalam bahasa Inggeris. KSMU juga adalah yang pertama di Rusia yang membuka pejabat perwakilan di Malaysia.

Sistem pembayaran yuran adalah secara Lock Fee, pelajar hanya perlu bayar yuran yang telah ditetapkan. Yuran dibayar dalam mata wang Malaysia tanpa ada tambahan yuran lain dan bunga.

Daulah Educonsult akan berusaha untuk membantu pelajar menyambung pengajian ke luar negara dan berjaya dari segi akademik. Sekiranya pelajar berminat untuk menyambung pengajian di Rusia terutama sekali di Kursk State Medical University. Sesi kemasukan di universiti berkenaan ialah pada Oktober dan November 2020.

BACA JUGA :   Tawaran Kemasukan Ke Universiti Di Rusia Pada Tahun 2021 Bersama Daulah Educonsult.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat dengan lebih lanjut, sila layari laman web kami dan hubungi talian yang ada di bawah.

Daulah Educonsult : https://daulahmedic.com/
Instagram : https://www.instagram.com/daulah_educonsult/
Hubungi talian hotline : 0392851322
Customer service 1 : 0189624322
Customer service 2 : 0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here