Aplikasi Safer Food merupakan satu aplikasi yang membantu para peniaga meluaskan perniagaan secara atas talian.

Perniagaan anda boleh dipromosikan di Safer Food. Ini kerana matlamat Safer ialah untuk membantu para peniaga kecil, home kitchen dan restoran untuk meluaskan perniagaan.

Caranya mudah sahaja, daftar dengan Safer Food Merchant dan anda boleh mempromosikan segala juadah yang dijual di aplikasi Safer Food.

Di Safer Food, tiada sekatan ataupun had untuk peniaga menjual apa makanan. Pastikan bahawa makanan yang dijual adalah halal dan boleh dimakan.

Peniaga yang mahu menyertai Safer Food Merchant perlu mematuhi syarat yang telah ditetapkan oleh Safer. Antara syarat yang ditetapkan ialah peniaga mestilah memiliki kad pengenalan diri, lesen perniagaan, sijil halal dan juga sujil SSM.

Selain itu, peniaga perlu melengkapkan maklumat perniagaan agar ia memudahkan untuk pelanggan berurusan dengan peniaga. Maklumat perniagaan yang patut dilengkapkan ialah waktu kedai beroperasi, harga makanan dan minuman dan juga menu yang disediakan di kedai atau perniagaan anda. Profil perniagaan juga mesti dilengkapkan untuk menarik lebih ramai pelanggan.

BACA JUGA :   Referral Code Safer Platform Jana Pendapatan Pasif - Daftar Segera!

Safer Food ini sangat bersesuaian dengan mereka yang mahu berniaga secara atas talian. Malahan, suri rumah yang membuat perniagaan secara kecil – kecilan juga boleh mempromosikan makanan mereka di sini.

Cara untuk mendaftar dengan Safer Food Merchant mudah sahaja, iaitu dengan menangkap gambar dokumen dan hanya muat naik dokumen berkenaan. Muat turun aplikasi Safer Food setelah melengkapkan akaun perniagaan. Perniagaan peniaga akan muncul di dalam aplikasi setelah selesai memuat turun.

Bagi peniaga yang mempunyai masalah dalam apa jua keadaan seperti tidak tahu cara mendaftar, muat naik dokumen atau melengkapkan butiran perniagaan. Kelas boleh ditempah dengan Safer. Safer menyediakan kelas kepada peniaga yang masih keliru dan tidak faham tentang sebarang urusan pendaftara.

BACA JUGA :   Jom Jana Pendapatan Bersama Safer Tanpa Perlu Bekerja Secara Aktif

Untuk melakukan tempahan, peniaga perlu memilih hari dan masa yang dikehendaki dan boleh menekan link di bawah.

Kelas Bersama Safer Food : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Peniaga yang berminat untuk mendaftar dengan Safer Food Merchant sila muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple App Store. Sekiranya, peniaga mempunyai sebarang pertanyaan layari laman web dan juga media sosial kami. Peniaga juga boleh menghubungi talian di bawah.

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Safer Food : 018-9624322

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here