Advance Dulu Lah! ialah sebuah program yang ditawarkan kepada pengguna untuk menggandakan nilai e-wallet mereka.
Selain daripada itu, program itu juga adalah sebagai bantuan kepada pengguna untuk mendapatkan khidmat Safer Ride.
Mereka yang belum berdaftar sebagai pengguna Safer, boleh berdaftar sekarang dengan hanya muat turun aplikasi SAFER menerusi Google Play Store atau Apps Store.
Mereka juga boleh berdaftar dengan hanya klik sahaja link yang ada di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Pengguna yang hendak membuat permohonan perlu mempunyai baki sekurang-kurangnya RM10 dalam e-wallet Safer. Setelah itu baru boleh membuat permohonan. Namun, terdapat beberapa syarat yang perlu dipatuhi sebelum membuat permohonan.
    • 18 tahun ke atas
    • Warganagera Malaysia sahaja
    • Dibuka kepada pengguna SAFER SAHAJA

Nilai yang boleh ditambah maksima adalah sebanyak RM50 dan paling minima ialah RM10. Bagaimana ia berlaku? Pengguna yang telah membuat permohonan perlu menunggu kelulusan daripada pihak Safer. Link di bawah adalah untuk permohonan Advance Dulu Lah!.
Advance Dulu Lah! : http://bit.ly/advancedululah
Setelah lulus, maka penggandaan akan berlaku. Sekiranya baki yang tinggal adalah sebanyak RM30, pengguna boleh membuat permohonan sebanyak RM30. Setelah diluluskan maka penggandaan akan berlaku menjadi RM60.
Namun apabila baki yang tinggal di dalam e-wallet Safer pengguna telah kosong dan mereka lakukan tambah nilai, maka penolakan akan berlaku di situ. Sekiranya membuat permohonan sebanyak RM30, maka RM30 akan ditolak daripada e-wallet Safer.

Jadi, bila sudah lulus, pengguna boleh menggunakan perkhidmatan Safer Ride. Perkhidmatan ini adalah untuk pengguna ke destinasi pilihan mereka dengan menggunakan kereta yang ditempah. Terdapat beberapa kenderaan yang disediakan.
    • SaferGo : kereta jenis ekonomi samada hasback atau sedan. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke tempat kerja, pejabat, hospital, pusat beli belah dan banyak lagi.
    • SaferGo Xtra : kereta MPV yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang mempunyai rakan-rakan yang ramai atau barangan yang banyak.
    • Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke sesuatu acara atau majlis. Contohnya adalah seperti BMW, Mercedes, Volkswagen dan banyak lagi.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti jauh lebih besar berbanding MPV. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke lapangan terbang. Contohnya adalah seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan banyak lagi.

Tambahan, Safer juga ada membuat promosi kepada pengguna sehingga hujung tahun. Promosi tersebut ialah promosi potongan harga sebanyak RM3 pada Safer Ride sahaja.
Potongan harga tersebut hanya boleh didapatkan dengan menggunakan promo kod SaferSyok3.
Banyak kan yang ada di Safer? Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here