Nak RM10 percuma? Jom daftar sebagai pengguna Safer sekarang. Tawaran hebat ini berlangsung hingga 31 Disember 2020 sahaja! RM10 akan dikreditkan terus ke akaun e-wallet Safer anda. Anda boleh gunakan wang tersebut untuk gunakan kesemua perkhidmatan di Safer dan lakukan pembayaran secara atas talian dengan mudah. Pembayaran secara atas talian adalah lebih selamat dan mampu mengurangkan sentuhan secara terus di musim pandemik ini.

Pendaftaran adalah percuma, dan anda juga akan diberikan percuma kredit RM10! Jom daftar secara percuma dengan hanya klik link ini : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Ikuti langkah mudah di bawah untuk lakukan pendaftaran :

Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing yang terbaik untuk kegunaan rakyat Malaysia. Antaranya adalah seperti berikut :

Safer Ride menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Pengguna diberi pilihan untuk memilih empat jenis kelas kenderaan semasa membuat pesanan di Safer Ride.

  • SaferGo
  • SaferGo Xtra
  • Safer Gold
  • Safer Indulge

Safer Delivery adalah platfom dimana pengguna boleh membuat penghantaran barangan dengan mudah dan pantas. Tempoh masa yang diambil adalah sehari bergantung kepada jarak perjalanan yang diteteapkan oleh pengguna. Terdapat dua jenis penghantaran iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.

Safer Food menyediakan makanan dan minuman yang boleh dipesan secara atas talian. Pengguna hanya perlu buat pesanan secara atas talian dan tunggu sahaja pesanan anda sampai. Saer Delivery Partner akan hantarkan pesanan anda dengan pantas dan selamat. Tidak perlu bersesak beratur dan hanya tunggu di rumah sahaja. Order di Safer Food dan patuhi arahan kerajaan dengan duduk sahaja di rumah sepanjang tempoh pandemik masih mengganas ini.

BACA JUGA :   Nikmati Promosi Potongan Harga Sebanyak RM 3 Di Safer.

Jom daftar segera sebagai pengguna di Safer sekarang! Anda akan diberikan RM10 kredit percuma dalam masa 24 jam selepas anda melakukan pendaftaran sebagai pengguna baru. Pendaftaran adalah percuma sahaja!. Jom daftar. ANDA LAMBAT, ANDA RUGI kerana peluang ini hanya ditawarkan sehingga 31 Disember 2020 sahaja!

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here