Safer telah membuka peluang pekerjaan kepada mereka yang hendak berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Driver. Pendaftaran untuk menjadi Safer Delivery Partner & Rider juga adalah percuma.
Safer Delivery Partner dan Driver ialah rakan penghantar dan juga pemandu kenderaan e-hailing Safer.
Selain itu, mereka juga boleh jana pendapatan secara berterusan dengan dua pendapatan iaitu pendapatan pasif dan aktif.

 

Pendapatan pasif ialah pendapatan yang dijana secara tidak langsung. Di mana pendapatan tersebut diperoleh dengan kongsikan referral code.
Referral code boleh didapatkan menerusi aplikasi Safer Driver dan kongsikan kepada oang ramai. Apabila yang berdaftar di bawah kod tersebut dan menjalankan tugas sebagai Safer Delivery Partner atau Driver, maka mereka akan peroleh komisen.
Semakin ramai yang berdaftar sebagai Safer Delivery Partner atau Driver dan menjalankan tugas, semakin banyak komisen yang akan diperoleh. Komisen adalah sebanyak 1% daripada caj perkhidmatan yang dikenakan kepada pengguna.
Pendapatan aktif pula pendapatan yang diperoleh secara langsung. Apabila pengguna membayar khidmat perkhidmatan Safer, maka di situ akan peroleh pendapatan aktif atau secara langsung.
Selain daripada itu, mereka boleh boleh pilih perkhidmatan mana yang hendak didaftarkan dan berkhidmat. Mereka yang berdaftar sebagai Safer Delivery Partner boleh pilih samada untuk menghantar barangan atau makanan.
Malah untuk Safer Delivery Partner atau rakan penghantar boleh pilih samada untuk menghantar menggunakan kenderaan empat roda atau motorsikal. Perkhidmatan Safer Delivery telah menyediakan dua jenis penghantaran.
  •    Single delivery : penghantaran hanya ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
  •    Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa iaitu sebanyak 5 lokasi.
Lain pula dengan yang berdaftar sebagai Driver Safer atau pemandu kenderaan e-hailing Safer. Mereka perlu mempunyai lesen PSV atau EPV untuk pendaftaran. Sekiranya kedua-dua lesen itu tidak ada, maka pendaftaran akan tergantung begitu sahaja.
Mereka juga boleh pilih kenderaan jenis apa hendak didaftarkan. Terdapat beberapa jenis kereta yang boleh didaftarkan.
  •     SaferGo : kenderaan yang telah dikeluarkan pada tahun 2011 hingga yang terkini. Kereta ini juga tidak kira samada hasback atau sedan. Contohnya adalah seperti Proton Myvi, Perodua Saga, Proton Perdana dan banyak lagi.
  •     SaferGo Xtra : kereta jenis MPV yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Contohnya seperti Perodua Alza, Proton Exora dan banyak lagi.
  •     Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Contohnya adalah seperti BMW, Mercedes, Volkswagen dan banyak lagi.
  •     Safer Indulge : kereta yang mempunyai saiz lebih besar daripada MPV. Contohnya adalah seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan banyak lagi.
BACA JUGA :   Caj Harga Mesra Pengguna Dengan Menggunakan Safer Delivery

Jangan lepaskan peluang untuk menjadi sebahagian daripada Safer Delivery Partner & Driver. Muat turun aplikasi Safer Driver di Google App Store atau Apple App Store. Anda juga boleh menekan link dibawah untuk mendaftar sebagai rider dan driver Safer.

Link Safer   http://tinyurl.com/ycetm3vh
Apple App Store : https://apple.co/2ZvyNeX
Google Play Store : https://bit.ly/2yp8ADH

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut boleh, sila layari laman web dan media sosial.

Live Chat Safer   : https://www.Safer  .my/
Facebook : https://www.facebook.com/Safer  asia/
Instagram : https://www.instagram.com/Safer  .my/
Twitter : https://twitter.com/SAFER  official
Youtube : https://bit.ly/Safer  group

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here