Umum diketahui, Kursk State Medical University ialah sebuah universiti perubatan. Akan tetapi Kursk State Medical University atau dikenali sebagai KSMU ini adalah universiti terkenal bagi pelajar perubatan.

Tidak hanya pada pelajar Malaysia, KSMU turut mempunyai pelajar daripada pelbagai negara lain. Universiti yang terletak di Rusia ini menjadi antara pilihan top para pelajar yang ingin menyambung pelajaran dalam bidang sains kesihatan.

Jika anda adalah seorang pelajar yang meminati bidang sains kesihatan dan mahu melanjutkan pelajaran ke luar negara, Daulah Educonsult juga akan menawarkan KSMU sebagai universiti pilihan.

Sudah ramai pelajar yang melanjutkan pelajaran ke KSMU bersama Daulah Educonsult. Dengan Daulah Educonsult, anda akan mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan proses pendaftaran pelajar ke universiti. Daulah Educonsult juga akan menemani dan membantu pelajar untuk pengurusan visa pelajar sehingga ke tiket penerbangan.

KSMU sudah membuka tawaran kemasukan bagi sesi 2021 dan kemasukan terawal adalah pada bulan Februari ini. Selain daripada itu, KSMU juga membuka tawaran kemasukan pada bulan April, Jun dan September. Jangan lepaskan peluang anda untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang sains kesihatan di KSMU.

BACA JUGA :   Pengajian Bidang Farmasi di Universiti diiktiraf di Indonesia

Tunggu dulu! Apa bidang atau kos yang ditawarkan di KSMU? Setekat ini bidang yang paling utama yang ditawarkan di KSMU ialah bidang perubatan. Jadi bagi pelajar sains tulen yang mahu menyambung pelajaran ke dalam bidang perubatan, KSMU patut menjadi universiti pilihan anda.

Tidak hanya itu, keistimewaan KSMU ialah universiti ini menyediakan peluang kepada pelajar SPM dan lepasan setaraf untuk melanjutkan pelajaran juga. Pelajar Lepasan SPM dan setaraf dengannya boleh menjalani bidang pra-perubatan di KSMU. Daripada sini, pelajar akan terus diserap masuk untuk terus melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda.

Apa lagi yang anda tunggu? Daftar segera bersama Daulah Educonsult dan realisasikan impian anda untuk belajar di luar negara terutamanya di Rusia. Keistimewaan lain KSMU adalah yuran pengajian adalah jenis LOCK FEE. Apa yang dimaksudkan dengan LOCK FEE adalah yuran pengajian adalah tetap dan tidak berubah pada setiap tahun.

BACA JUGA :   KELEBIHAN UNIVERSITI SUMATERA UTARA, MEDAN INDONESIA

Selain daripada itu, pengajian di KSMU menggunakan Bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar. Anda tidak perlu bimbang untuk belajar bahasa Rusia, jika anda dapat belajar, ianya adalah sesuatu bonus bagi anda.

Jika anda berminat dengan tawaran kemasukan ke universiti KSMU, anda boleh mengisi borang pra-daftar diĀ https://bit.ly/2KPos8z.

Tidak hanya di KSMU, Daulah Educonsult juga membuka tawaran kepada pelajar untuk belajar di negara luar yang lain. Antara negara yang ditawarkan ialah Indonesia, Poland, Bangladesh, Mesir dan lain-lain. Terdapat juga pilihan bidang yang lain seperti Pengajian Islam, Kejuruteraan Awam, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa dan lain-lain lagi.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh ajukan kepada khidmat pelanggan Daulah Educonsult di :

Khidmat Pelanggan : 018-9624322
No. Pejabat : 03-92851322
Laman Web Rasmi Daulah Educonsult : https://daulahmedic.com/

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here