Anda sudah cuba menggunakan aplikasi Safer? Jika belum, anda harus mencubanya sekarang. Safer menawarkan pelbagai perkhidmatan di dalam satu aplikasi dalam talian.

Perkhidmatan yang anda boleh pilih melalui aplikasi Safer adalah pelbagai. Antara perkhidmatan yang ditawarkan ialah Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery dan Safer Concierge.

Pihak Safer memahami situasi anda yang mahu menjalankan kegiatan harian dengan mudah dan pantas. Dengan adanya aplikasi Safer, anda dapat melakukan atau mendapatkan perkhidmatan dengan hanya di hujung jari.

Safer Ride adalah perkhidmatan e-hailing yang mampu untuk memberikan anda pengalaman yang memuaskan. Safer Ride mempunyai beberapa kategori yang dapat anda pilih mengikut kesesuaian bajet dan kegunaan.

SaferGo 

SaferGo menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang ke satu destinasi ke destinasi yang lain menggunakan kereta. Kereta yang digunakan boleh memuatkan empat penumpang di dalam satu-satu masa. Antara kenderaan yang digunakan ialah kereta berjenama Perodua Myvi, Proton Saga, Nissan Almera dan lain-lain.

BACA JUGA :   Dapatkan Pelbagai Perkhidmatan Sambil Gandakan E-Wallet Safer

SaferGo Xtra

Safer Go Xtra menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang menggunakan kenderaan yang boleh memuatkan seramai enam orang penumpang di dalam satu-satu masa. Antara kereta yang sering digunakan bagi perkhidmatan ini ialah Perodua Alza, Proton Exora, Nissan Grand Livina dan lain-lain yang seangkatan.

Safer Gold

Jika anda mahu merasai pengalaman menaiki kenderaan berskala mewah, anda boleh menggunakan Safer Ride kategori Safer Gold. Kereta mewah ini boleh memuatkan dua sehingga empat orang penumpang. Antara jenama kereta yang digunakan ialah Volkswagen Passat, Mercedes, BMW dan lain-lain.

Safer Indulge

Jika anda mahu menjemput tetamu kehormat atau tetamu penting, anda boleh menggunakan perkhidmatan Safer Indulge. Safer Indulge adalah kategori bagi perkhidmatan Safer Ride yang menggunakan kenderaan mewah yang berkapasiti besar. Ruang yang luas dan boleh memuatkan penumpang yang ramai boleh membuatkan penumpang berasa lebih selesa. Kereta yang digunakan ialah Toyota Alphard, Mercedes V 220 D, Toyota Vellfire dan lain-lain.

BACA JUGA :   Driver Dan Rider Safer Boleh Menjana Dua Pendapatan Dengan Serentak.

Safer Swift

Perkhidmatan ini adalah perkhidmatan penghantaran penumpang menggunakan kenderaan beroda dua iaitu motosikal. Jika anda mahu ke tempat yang dituju dengan pantas dan tiada tol, anda boleh menggunakan perkhidmatan ini.

Jika anda mahu merasai pengalaman menggunakan perkhidmatan Safer, anda boleh mendaftar dan memuat turun aplikasi Safer di :

Mendaftar akaun Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp 

Muat turun aplikasi Safer
Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone 

Pencarian Rider dan Driver Safer

Safer membuka peluang kepada anda yang berkelayakan untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Safer. Daftar sekarang sebagai Rider dan Driver Safer secara percuma. Pelbagai kelebihan yang boleh anda perolehi dengan menjadi Ride dan Driver Safer. Ayuh sertai Safer sekarang!

Sebarang pertanyaan atau maklum balas, anda boleh ajukan di :

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here