Safer mempunyai sebuah aplikasi dalam talian yang mempunyai pelbagai perkhidmatan yang boleh digunakan. Antara perkhidmatan yang Safer tawarkan ialah Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery dan Safer Concierge.

Safer Ride adalah perkhidmatan e-hailing yang menghantar penumpang ke satu lokasi ke lokasi yang lain. Safer Food pula adalah perkhidmatan menghantar makanan yang telah dipesan melalui aplikasi Safer kepada pelanggan. Bagi Safer Delivery, ianya adalah perkhidmatan penghantaran barang atau barangan ke satu lokasi atau banyak.

Safer Concierge adalah sebuah perkhidmatan yang dapat membantu dan meneman pengguna. Ianya adalah satu perkhidmatan yang akan membantu dan menemani pengguna sepanjang masa pengguna berada di dalam perkhidmatan Safer Concierge.

Pemandu Safer Concierge akan menghulurkan bantuan apabila pengguna perlukan. Tidak hanya itu, pemandu yang membawa anda ke destinasi tujuan akan membantu anda sekiranya anda memerlukan bantuan sokongan.

BACA JUGA :   Tarikh Akhir Peraduan 'Kongsi & Menang' Safer Ditunda Ke 31 Mei!

Perkhidmatan Safer Concierge ini juga adalah satu perkhidmatan yang dapat membantu anda dikala anda sibuk. Bagaimana caranya?

Jika anda berada di dalam situasi di mana anda perlu meneman orang tua anda untuk menjalani ujian kesihatan di klinik atau hospital dan anda sibuk pada hari kejadian, anda boleh memesan perkhidmatan Safer.

Situasi lain adalah jika anda mengalami kesukaran untuk bergerak akibat kecederaan, anda juga boleh menggunakan perkhidmatan Safer Concierge. Pemandu Safer Concierge yang berada bersama anda akan sedia membantu.

Bagi anda yang memerlukan teman atau pembantu dalam menguruskan urusan penting. Tempahan awal daripada tarikh yang ditetapkan juga adalah digalakkan. Anda boleh memuat turun aplikasi Safer dan menggunakan perkhidmatan Safer Concierge. Aplikasi Safer Concierge boleh dimuat turun di Google Play Store dan di Apple App Store.

Anda juga boleh membuat pendaftaran akaun di http://tinyurl.com/y7p2xzjp.

Dengan pengaktifan akaun Safer. Anda juga boleh menggunakan perkhidmatan Safer yang lain. Semua perkhidmatan Safer kini boleh diakses di hujung jari anda sahaja.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan perkhidmatan di Safer, anda boleh ajukan pertanyaan tersebut di :

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here