Anda bosan tinggal di rumah? Dah tak tahu nak masak apa lagi? Atau anda malas untuk keluar dari rumah untuk ke pasar raya? Tapi anda lapar dan nak makan makanan yang sedap?

Muat turun aplikasi Safer sekarang. Aplikasi Safer menghimpunkan pelbagai jenis perkhidmatan secara dalam talian di dalam satu aplikasi. Safer menawarkan khidmat pesanan dan penghantaran makanan menerusi aplikasi Safer menerusi nama Safer Food.

Jika anda belum memuat turun aplikasi Safer, anda patut memuat turunnya sekarang di telefon pintar anda. Sebelum itu, pastikan anda sudah mendaftar akaun Safer. Pendaftaran akaun baharu boleh dilakukan di http://tinyurl.com/y7p2xzjp.

Anda boleh memuat turun aplikasi Safer di telefon pintar anda menerusi Google Play Store atau Apple App Store.

Google Play Store: https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store: https://bit.ly/saferiphone

Safer Food menawarkan pelbagai jenis makanan daripada peniaga home-kitchen, warung kecil, trak makanan dan restoran. Terdapat berbagai jenis makanan yang boleh anda pesan menerusi aplikasi Safer ini.

BACA JUGA :   Berniaga Secara Percuma Sehingga Mac 2021 Ini.

Selain memesan makanan secara dalam talian, anda juga tidak perlu untuk membuang tenaga menyiapkan makanan yang mempunyai proses-proses tertentu. Di Safer Food, anda oleh memesan dengan cara yang mudah.

Anda boleh membuka aplikasi Safer dan klik pada simbol Safer Food. Kemudian anda boleh melakukan carian restoran atau makanan yang anda inginkan. Klik pada pilihan makanan yang ada dan anda boleh terus membuat pembayaran menerusi e-wallet atau cash-on-delivery.

Tidak hanya menggunakan perkhidmatan Safer Food, anda boleh juga menggunakan perkhidmatan Safer yang lain seperti Safer Delivery, Safer Ride atau Safer Concierge.

Safer Delivery adalah satu perkhidmatan penghantaran barangan dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Safer Delivery mempunyai dua jenis kategori yang boleh dipilih mengikut kesesuaian penghantaran barangan.

Safer Ride pula adalah perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Jika anda tiada kenderaan untuk bergerak, anda boleh menggunakan perkhidmatan Safer Ride. Kategori bagi Safer Ride adalah seperti yang berikut:

BACA JUGA :   Safer Bakal Terajui Industri Penghantaran Makanan

safer ride

Safer Concierge pula adalah sebuah perkhidmatan yang menawarkan khidmat memandu penumpang dan membantu. Jika anda mempunyai sebarang kesulitan untuk bergerak atau tiada masa untuk menemani orang tua anda untuk membuat pemeriksaan. Anda boleh menempah perkhidmatan Safer Concierge apabila memerlukannya.

Selain menggunakan perkhidmatan di Safer, anda juga boleh menjana pendapatan menerusi aplikasi Safer. Pendapatan yang ditawarkan adalah pendapatan pasif di mana anda peru berkongsikan referral code anda kepada pengguna baharu Safer.

Referral code tersebut boleh dikongsikan kepada sesiapa sahaja asalkan orang tersebut masih belum mempunyai akaun di Safer. Anda bakal menerima 1% pulangan daripada jumlah resit bayaran pengguna yang menggunakan referral code tersebut.

Menarik bukan? Muat turun aplikasi Safer sekarang dan anda juga mampu untuk jana pendapatan pasif. Sebarang maklumat lanjut berkaitan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer anda boleh dapati di:

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here