Safer merupakan sebuah syarikat yang menawarkan pemesanan perkhidmatan secara dalam talian. Pelbagai jenis perkhidmatan yang telah ditawarkan oleh Safer dan salah satunya adalah Safer Delivery. Perkhidmatan ini merupakan satu perkhidmatan penghantaran barangan yang dilakukan oleh rakan penghantar Safer.

Berikutan pandemik yang melanda sekarang, pihak Safer menggalakkan orang ramai untuk menggunakan perkhidmatan Safer Delivery. Safer Delivery menawarkan perkhidmatan penghantaran barangan dengan pantas dan selamat.

Kepada peniaga yang berniaga secara atas talian dan mempunyai kekangan masa untuk menghantar barangan kepada pelanggan, anda boleh menggunakan perkhidmatan Safer Delivery untuk mengambil barangan di lokasi anda dan menghantar barangan tersebut kepada pelanggan anda.

Anda tidak perlu bimbang barangan anda rosak kerana rakan penghantar Safer akan memastikan barangan yang dihantar dijamin sampai dengan selamat dan tidak rosak. Caj penghantaran juga mesra pengguna mengikut jenis kenderaan dan kapasiti barangan. Pilihan penghantaran barangan boleh dibuat menerusi aplikasi Safer.

@safer.my

NAK SUPRISE DELIVERY UNTUK PASANGAN ANDA?! Jom guna perkhidmatan Safer Delivery! #fyp #fyppppppppppppppppppppppp #saferdelivery #sweetheart #socute

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Di samping itu, Safer Delivery terbahagi kepada dua jenis penghantaran. Antaranya:

  • Single Delivery
Single Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan terhad kepada satu lokasi sahaja. Penghantaran dilakukan menggunakan kereta atau motosikal bergantung kepada saiz barangan yang ingin dihantar.
  • Multi Delivery
Multi Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan dengan lebih dari satu lokasi. Penghantarannya sama seperti Single Delivery iaitu menggunakan kereta atau motorsikal bergantung kepada saiz barang yang ingin dihantar.

Jika anda mahu memesan perkhidmatan Safer Delivery, anda boleh memesannya melalui aplikasi Safer. Aplikasi Safer boleh diperoleh melalui:

Sekiranya anda masih belum mempunyai akaun Safer, anda boleh mendaftar di pautan <<https://tinyurl.com/y6u9r4f5>> Selain daripada perkhidmatan Safer Delivery, terdapat juga perkhidmatan lain yang boleh anda gunakan.

@safer.my

5 PERKHIDMATAN DALAM 1 APLIKASI🤩 JOM DOWNLOAD SAFER SEKARANG!! #fyp #fypシ #foodmerchant #food #jomchill

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Perkhidmatan yang ditawarkan Safer tersebut boleh dipesan melalui aplikasi Safer secara dalam talian.

Safer Ride – Perkhidmatan e-hailing yang menghantar penumpang ke destinasi pilihan Mempunyai pelbagai jenis kategori yang boleh dipilih mengikut keselesaan pengguna.
Safer Food – Perkhidmatan memesan dan membeli makanan secara dalam talian. Mempunyai pelbagai jenis makanan yang boleh dipilih dari pelbagai kedai makanan dan restoran yang terdapat di dalam aplikasi Safer. Pemesanan makanan akan dihantar oleh rakan penghantar Safer terus kepada anda.
Safer Concierge – Perkhidmatan memandu dan membantu seperti khidmat pembantu peribadi kepada penumpang.
Safer Swift – Perkhidmatan penghantaran penumpang dengan lebih pantas dengan menggunakan motosikal.

Selain itu, anda yang berniaga makanan dari rumah juga boleh mendaftar dan menjadi vendor di Safer Food Merchant. Anda boleh mempromosikan perniagaan makanan anda secara percuma. Bukan itu sahaja, Safer Food Merchant juga tidak akan mengenakan sebarang caj penolakan kepada vendor. Ini bermakna vendor boleh menjana keuntungan bersih 100%.

@safer.my

SAFER MENYEDIAKAN KELAS ONLINE & OFFLINE UNTUK MEMBIMBING PARA VENDOR BERDAFTAR DENGAN KAMI TANPA SEBARANG CAJ🥰😍🤩 #fypシ゚viral #fyp #JomChill

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

 

Untuk maklumat lanjut dan terkini, anda boleh mengikuti mana-mana platform media sosial Safer yang tertera. Anda juga boleh terus hubungi talian khidmat pelanggan Safer di bawah sekiranya ada sebarang pertanyaan.

Customer Service : 011-2058 6389 
Live Chat Safer : https://www.safer.my/ 
Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here