BERAMAL JARIAH SAMBIL MEMBELI KURMA DHUHA

Sebut saja Kurma Dhuha, rata-rata di antara kita pasti kenal dengan produk dari Jamu Ratu Malaya ini yang mengandungi 1001 manfaat dan khasiat kepada tubuh badan.  Lihat sahajalah, Kurma Dhuha mendapat permintaan yang luar biasa daripada para pelanggan.

Berpuluh-puluh ribu stok yang dipesan di kebanyakan stokis, laris dijual dalam masa sekejap sahaja. Maklumlah, produk yang terbukti keberkesanannya dan dijamin 100% selamat pasti menjadi pilihan ramai pengguna.

Kurma DhuhaAlhamdulillah, ramai pengguna merasai perbezaan yang sangat ketara dari sudut kesihatan setelah mengamalkan pengambilan Kurma Dhuha ini.  Bukan setakat kesihatan diri sendiri, malah kesihatan ahli keluarga juga bertambah baik.

Bagi anda yang belum tahu, Kurma Dhuha (dulunya dikenali sebagai Maajun Dhuha) merupakan herba mujarab hasil tangan Bonda Rozita Ibrahim dari Jamu Ratu Malaya yang dapat menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Ia diformulasikan dari Madu Akasia, Kala Namak, Jintan Rom, Habatussauda, Ekstrak Minyak Herba dari Tanah Arab & Biji Kurma yang amat kaya dengan khasiat perubatan khas untuk lelaki dan juga wanita.

Lebih istimewa di bulan Ramadan/Syawal ini, anda berpeluang membeli Kurma Dhuha sambil berinfaq di jalan yang diredhai Allah SWT. Bagi setiap pembelian Kurma Dhuha, sebanyak 20% daripada hasil jualan akan disumbangkan kepada Maahad Tahfiz Riyadhatus Solihin atas nama pembeli.

Tanpa celoteh panjang, di sini Team Deenamik ingin kongsikan kepada anda keistimewaan-keistimewaan produk ini yang membuatkan berpuluh-puluh ribu stok laris sekelip mata di pasaran :

FUNGSI & KELEBIHAN KURMA DHUHA :

Yang menariknya, Kurma Dhuha sebenarnya boleh diambil oleh setiap lapisan umur. Ianya sesuai untuk kanak-kanak seawal  usia 5 tahun, golongan remaja, lelaki & perempuan dewasa dan juga warga emas. Bukan itu sahaja, malah wanita hamil juga sangat digalakkan untuk mengambik produk ini.

  • Kanak-kanak – Masalah kecacingan, Resdung
  • Pasangan berkahwin – Meningkatkan tenaga batin, merapatkan hubungan
  • Warga emas – Melegakan masalah saraf dan sendi, melancarkan perjalanan darah
  • Wanita hamil – Masalah angin, migraine, simpul biawak dan lain-lain lagi
BACA JUGA :   Ini Adalah Kegunaan Lain Kopi Yang Anda Tak Tahu!

Kurma DhuhaKHASIAT-KHASIAT LAIN YANG SUDAH TERBUKTI KEBERKESANANNYA

Ada sesetengah di antara kita yang mempunyai masalah berkaitan perkara-perkara batin. Namun, ramai yang hanya mendiamkan diri kerana malu untuk berkongsi masalah dalam mencari penyelesaian bagi kesulitan yang dihadapi.

Justeru, anda tidak perlu risau lagi kerana Kurma Dhuha ini berfungsi sebagai penawar kepada segala masalah batin yang dialami, baik suami mahupun isteri :

  • Payudara jadi besar dan tegang
  • Air susu yang banyak
  • Menaikkan punggung
  • Merawat kentut vagina
  • Merawat lenguh-lenguh badan, sakit tengkuk, bahu, belakang, pinggang & lutut
  • Merawat sakit tumit, kebas kaki & tangan
  • Tersalah urat atau seliuh
  • Badan tak mudah letih, sentiasa cergas bertenaga
  • Menenangkan emosi, melegakan stress (menstabilkan hormon badan)
  • Membuang racun dalam badan
  • Menyuburkan rambut, menguatkan tulang & gigi
  • Elakkan perut buncit, melawaskan pembuangan
  • Turunkan kolestrol dengan cepat
  • Buang angin berlebihan dalam badan
  • Merawat gastrik
  • Merawat masalah kewanitaan (keputihan, haid tak teratur, sindrom menopouse)
  • Menurunkan berat badan

TESTIMONI  DARI PENGGUNA-PENGGUNA :

Manfaat dan keberkesanan Kurma Dhuha memang tidak perlu diragui lagi. Insya Allah, sesiapa sahaja yang menggunakan produk ini pasti akan beroleh khasiat kesihatan yang lebih baik kepada tubuh badan. Jadi mari kita dengar pendapat pengguna produk ini :

BACA JUGA :   Kebaikan Herba Yang Patut Semua Tahu Untuk Kehidupan Yang Lebih Sejahtera

testimoni Kurma Dhuhatestimoni Kurma Dhuha

testimoni Kurma Dhuha

testimoni Kurma Dhuha

 

VIDEO TESTIMONI

BERBALOI KE BELI KURMA DHUHA NI ?

Bila kita bercerita pasal pengambilan herba kesihatan, ramai juga yang komen ‘Oh tak perlulah’, ‘Hmm… mahal lah’, ‘Belom tiba masa lagi’. Hakikatnya, herba yang berkhasiat seperti Kurma Dhuha ini adalah sangat diperlukan oleh tubuh kita untuk menjadi lebih sihat, lebih aktif dan lebih bertenaga.

testimoni Kurma DhuhaJusteru, janganlah rasa bimbang untuk berbelanja bagi menjaga kesihatan kita. Pendek kata, duit boleh dicari, tetapi kesihatan yang sempurna itu lebih besar nilainya.

Kurma Dhuha berharga RM100 dan boleh ambil sehingga 3-4 minggu sekiranya anda mengamalkannya dengan cermat dan konsisten. Jika disimpan dengan betul, produk ini tahan sehingga 6 bulan. Tetapi untuk pengambilan kali pertama lebih elok sekiranya anda habiskan dalam masa 1 minggu.

CARA MENDAPATKAN KURMA DHUHA DARI STOKIS JRM JOHOR ?

Anda boleh membeli Kurma Dhuha ini sambil beramal kepada Maahad Tahfiz.

Buat anak-anak, jom ukirkan keceriaan di wajah ibu ayah anda dengan hadiahkan mereka satu set Kurma Dhuha di Hari Raya/Syawal nanti.

Untuk urusan pembelian, hubungi mereka dengan menekan pautan di bawah :

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp : wasap.my/60132002695

 ?????

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

M STOKIS JRM ENTERPRISE

Account No – 5512495465

Email : saurahjrm@gmail.com

Berita baik buat anda, caj penghantaran adalah percuma dan dibiayai sepenuhnya . Setelah selesai pembelian, produk ini anda akan terus di poskan ke alamat yang anda berikan dengan segera.

Jom dapatkan Kurma Dhuha anda sekarang !

##MembeliSambilDapatPahala

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here