SOLUSI KEPADA SEMUA MASALAH KESIHATAN ANDA 

Kesihatan merupakan satu nikmat kehidupan yang tidak ternilai harganya. Tubuh badan yang sihat dan bebas dari penyakit pastinya menjadi idaman setiap daripada kita. Namun malangnya, tidak semua dikurniakan kesihatan yang sempurna setiap masa.

Meskipun ditimpa penyakit, namun kita harus sentiasa ingat bahawa setiap penyakit itu ada penawarnya. Yang penting, kita mestilah sentiasa berusaha dan mendapatkan penawar yang betul.

Bila bercakap tentang penawar, seringkali kita dengar bahawa Jamu Ratu Malaya sudah terbukti menghasilkan banyak produk berkuaiti yang dapat merawat pelbagai jenis masalah kesihatan. Anak syarikat kepada Sendayu Tinggi ini sentiasa mencipta formulasi produk yang berkualiti serta tidak putus-putus mendapat permintaan dari segenap pengguna di luar sana.

Berdasarkan pemerhatian dan pengalaman Team Deenamik dalam menggunakan produk-produk JRM, kami sangat menyarankan kepada anda supaya mencuba Jus Minuman Mushtanir yang sememangnya berkesan dalam merawat pelbagai jenis penyakit yang sukar dirawati oleh kaedah rawatan moden.

APA ITU MUSHTANIR ?

Mushtanir merupakan minuman kesihatan yang  kaya dengan bahan antiseptik semulajadi dan herba-herba terbaik seperti Habbatus Sauda, Misai Kucing, Mengkudu, Delima, Madu, Cendawan Susu Harimau dan pelbagai makanan Sunnah terpilih.

Lebih menarik, minuman ini turut diperkayakan dengan ayat-ayat Rukyah Al-Quran, yang menjadikannya sangat berkesan untuk rawatan rohani seperti santau ataupun sihir. Di samping itu, produk premium dari JRM ini juga terbukti berkesan merawat penyakit-penyakit berkaitan jasmani serta memulihkan sakit-sakit yang berkaitan dengan saraf.

Konsep rawatan Mushtanir terdiri daripada 3 jenis elemen iaitu Herba + Doa dan ayat QuranRawatan Rukyah. Pendek kata, di samping berusaha untuk mencari penawar kepada penyakit yang kita alami, kita juga dapat mendekatkan diri dengan kaedah rawatan Islam yang diredhai oleh Allah SWT dengan mengamalkan minuman Mushtanir.

SIAPA YANG PATUT AMALKAN MUSHTANIR ?

Mushtanir adalah sangat sesuai untuk diamalkan bagi SEMUA peringkat umur baik lelaki mahupun wanita. Ianya boleh diambil bagi kanak-kanak yang seawal usia 5 tahun hinggalah golongan yang berusia.

Jadi, minuman ini sangat sesuai untuk diambil serta dihadiahkan kepada ibu bapa, ahli keluarga serta rakan-rakan.

MENGAPA ANDA PATUT AMALKAN MUSHTANIR ?

Pasti ramai yang tertanya-tanya, perlu ke mereka amalkan pengambilan Mushtanir ni ?

Ya, sudah semestinya !

Secara spesifik, Mushtanir sangat sesuai untuk diambil sekiranya anda mempunyai :

  • Menghidap penyakit biasa
  • Menghidap penyakit kronik
  • Mempunyai masalah tenaga batin
  • Mempunyai masalah alahan
  • Mempunyai masalah rohani
  • Ingin mengekalkan kecantikan dan kesihatan

Hal ini kerana kandungan Mushtanir yang terdiri daripada mekanisme antitumor dan anti kanser mampu menguatkan sistem imunisasi dalam badan yang berfungsi untuk membantu tubuh anda melawan sesuatu penyakit.

MASALAH PENYAKIT KRONIK

Bagi penghidap penyakit kronik, anda kini boleh menarik nafas lega kerana Mushtanir akan memberi kesan yang ketara kepada tahap kesihatan anda. Jangan sesekali menganggap bahawa penyakit kronik anda itu tiada penawarnya. Cuba amalkan minuman ini dan rasai sendiri perbezaannya.

Tidak perlu pelik pun sebenarnya jika Mushtanir memang sudah terbukti berjaya merawat pengguna-pengguna yang menghidap menyakit kronik. Mana tidaknya, minuman ini mengandungi 1001 kebaikan dan kelebihan yang agak sukar anda temui dalam produk lain. Antara bahan aktif yang terdapat dalam produk ini mampu berfungsi untuk:

  • Merawat penyakit kanser
  • Mencegah kencing manis dan darah tinggi
  • Menstabilkan kesihatan jantung
  • Mengurangkan masalah gout
  • Masalah pundi kencing/prostate
  • Mengatasi bengkak hati hepatitis A & B
  • Merawat masalah strok ataupun angin ahmar
BACA JUGA :   Kebaikan Herba Yang Patut Semua Tahu Untuk Kehidupan Yang Lebih Sejahtera

Sehubungan dengan itu, masalah seperti sakit kepala, cepat penat, sengal-sengal badan pasti sering menghantui anda walaupun usia anda masih muda. Tambah-tambah lagi bagi mereka yang sangat kuat bekerja, ataupun workaholic.

Golongan ini sentiasa mempunyai kekangan masa dan kelapangan untuk menjaga kesihatan kerana terlalu sibuk mencari wang. Kalau badan kurang sihat, nak buat semua benda pun rasa lemau saja, kan?

Jangan risau, dengan mengamalkan Mushtanir setiap hari, insyaallah ianya dapat membantu merawat penyakit tersebut seterusnya membantu anda menjalani hari-hari yang berikutnya dengan penuh gembira dan lancar.

Antara kelebihan lain yang terdapat dalam Mushtanir ialah:

  • Menurunkan kadar kolestrol
  • Melancarkan peredaran darah
  • Merawat gastrik
  • Mengurangkankan kerap sakit kepala
  • Mengurangkan migraine
  • Demam/selesema/batuk
  • Merawat luka kemalangan
  • Mengurangkan kejang/kebas badan

MASALAH TENAGA BATIN

Satu lagi, Mushtanir juga mampu mengatasi masalah tenaga batin yang menyelubungi anda dan pasangan anda. Bukan apa, sesetengah orang kita segan dan malu untuk mendapatkan rawatan bila masuk bab-bab sebegini. Akibatnya, kebahagiaan rumahtangga sedikit sebanyak terjejas.

Justeru, tak perlu susah hati lagi kerana Mushtanir adalah produk yang tepat buat anda. Apa jua masalah yang dialami akan beransur pulih. Kesihatan pun dapat, bahagia pun dapat.

Mushtanir terbukti menyelesaikan sebarang masalah berkaitan rumah tangga, contohnya seperti:

  • Meningkatkan stamina dan tenaga
  • Meningkatkan kesuburan
  • Menambahkan tenaga zahir dan batin
  • Menambahkan keinginan seks
  • Mengimbangi mood
  • Merawat pasangan yang sukar hamil
  • Konflik perkahwinan

Selain daripada itu, sekiranya anda ingin sentiasa kelihatan awet muda walaupun sudah berumur, dan ingin menyelesaikan masalah penghadaman adalah sangat sesuai bagi anda kerana ianya mengandungi herba antioksidan.

Kandungan produk ini yang dijamin 100% organik dan mampu menyelesaikan segala masalah anda tanpa meninggalkan kesan sampingan yang negatif. Banyak testimoni daripada pelanggan yang mengamalkan Mustanir mengakui ianya mampu:

  • Mengubati radang ekzema
  • Menyembuhkan penyakit luka/kulit
  • Menghilangkan jerawat
  • Merawat resdung
  • Kesihatan dan kecantikan

Mushtanir juga dapat membantu anda yang menghadapi masalah spiritual seperti gangguan sihir atau jin, hysteria, keras hati, panas baran dan banyak lagi.

MUSTANIR TERIMA HAMPIR BERATUS-RATUS TESTIMONI MELETOP DARI PELANGGAN

Seperti yang kami katakan tadi, jus minuman Mushtanir mendapat permintaan yang sangat tinggi di pasaran hinggakan stok sentiasa habis. Maklumlah, produk yang terbukti berkesan sememangnya akan sentiasa menjadi pilihan ramai orang.

Bukan itu sahaja, pihak JRM juga menerima hampir beratus-ratus testimoni daripada pelanggan yang telah mengamalkan Mushtanir. Dengan usaha dan keberkatan yang dikurniakan oleh-Nya, produk ini telah membantu menyelesaikan masalah-masalah kesihatan yang dialami pengguna di luar sana.

Tanpa celoteh panjang, jom kita tengok contoh-contoh testimoni meletop daripada pelanggan kesayangan Mushtanir.

BACA JUGA :   Tradisi Minum Teh Yang Menarik Daripada Seluruh Dunia!

Tak cukup dengan itu, kami lampirkan sekali video testimoni daripada pelanggan yang telah mengamalkan Mushtanir. Bukan calang-calang Mushtanir ni, sampai boleh pulihkan masalah haid, penyakit kulit, akzema dan asma. Mushtanir juga diakui memang mesra pengguna.

BAGAIMANA CARA PENGAMBILAN MUSHTANIR ?

Oleh kerana Mushtanir ini amat sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur, di sini kami kongsikan cara pengambilan yang terbaik sebagai panduan untuk anda:

ORANG DEWASA

  • 2 kali sehari (1 sudu besar pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

KANAK-KANAK (SEAWAL USIA 5 TAHUN DAN KE ATAS)

  • 2 kali sehari (1 sudu kecil pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

PERHATIAN !!!

Sekiranya anda ada mengambil sebarang ubat-ubatan dari hospital, anda digalakkan untuk menjarakkan pengambilan Mushtanir. Paling baik, ambil Mushtanir sekurang-kurangnya 2 jam selepas pengambilan ubatan hospital.

SELAMAT KE PRODUK NI ?

JRM mempunyai pakar formulasinya yang terdiri daripada pakar-pakar dalam pelbagai bidang khususnya dalam bidang farmasi, kosmetik mikrobiologi dan juga ulama bidang perubatan dan juga keagamaan, seperti Dr Haji Maulana Mohd Ali, Dr. Syazwani Aziz, Ustaz Nur Afendi Al-Hafiz, dan ramai lagi.

Semua produk JRM juga dikawalselia oleh pengawasan mutu & kualiti serta mendapat kelulusan dari Biro Farmaseutikal Kebangsaan untuk digunakan oleh semua pengguna.  Jadi kepada anda yang luar sana, tak perlu risau kerana produk-produk JRM adalah selamat malah mendapat pengiktirafan dari badan-badan kesihatan.

DAPATKAN RAMUAN MAKANAN SUNNAH DAN HERBA INI DENGAN HARGA BERBALOI, PERCUMA SENASKHAH BUKU DOA-DOA SUFI SELAGI STOK MASIH ADA!

Selalunya, kebanyakan ramuan makanan dan herba di luar sana adalah mahal kerana formulasinya yang berbeza dengan produk biasa. Tetapi untuk Mushtanir, anda tak perlu risau kerana JRM menyediakan promosi khas untuk tempoh terhad buat anda.

Kiini anda boleh memiliki sebotol Mushtanir dengan harga hanya RM 120.00 (SM) dan RM123.00 (SS). Bukan itu sahaja, dengan setiap pembelian Mushtanir juga, anda akan mendapat satu buku doa-doa sufi secara percuma selagi stok masih ada. Memang berbaloi!

Duit boleh dicari, tapi badan kalau dah tak sihat ataupun sakit, kita nak buat apa pun tak boleh, setuju tak?

Sesungguhnya, Allah yang menyembuhkan segala penyakit yang ada di dunia ini. Kita sebagai hamba haruslah berusaha mencari ikhtiar untuk menyembuhkan penyakit.

Selamat mencuba makanan sunnah dengan ramuan herba terbaik dari Jamu Ratu Malaya!

BAGAIMANA NAK DAPATKAN MUSHTANIR?

Untuk sebarang pertanyaan, tempahan untuk urusan pembelian, anda boleh hubungi JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695 

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Mushtanir juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11
TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG
JOHOR

Facebook Comments

7 COMMENTS

  1. ASSALAMUALAIKUM.,
    SIHAT_CANTIK_SETIAPHARI.
    Jom follow & like
    page : JRM ELIS D’lover Kota Tinggi.(MSJ-DS054)
    .
    Free Cod ?
    *Kota Tinggi
    *sedili
    *Air tawar 1/2/3/4/5
    *lokheng,perani,waha
    B.Aping
    *Semenhcu
    *sg mas,Bdr mas,Papan
    Timur
    *Desaru Utama,
    Bandar Penawar.
    *Felda Adela,Sening,
    Tunggal,Kledang.
    *Pengerang,
    .
    Perkhidmatan Pos pun boleh
    .
    All ready stok
    #Royal v
    #Mustanir
    #kopi ratu
    #Putiktelagadara
    #Chocclatefiberlife
    #Hotoilmelong
    #BioMiracleAction
    #Kopibadangwhite@
    latte
    #Marjaneoil
    #Rduse
    #Wuja
    #Angelicaherbs
    #Magnesiumflakes
    #Sevensea
    #Biobeautyessense
    #Iceteapeach
    #ViniferaCcCover
    #Silkysuncreen
    #GelmandianBidara
    #ColonisDmestica
    #Kurmadhuha
    #Zinnia
    #Lipbalmroses
    #Pilbidara
    #Gumalmana
    #MinyakKhelinMyrha
    #MinyakNariaRosmasty
    #MinyakFloralAromaterapi

    Hubungi JRM Elis
    0127068820
    @
    TERUS KE KEDAI JRM Elis
    Di No.29,Blok C Pusat Bandar Sening, Felda Sening,81900 Kota tinggi .johor
    .

  2. Assalammualaikum..
    Saya Pengedar Sah JRM
    ?TANGKAK?BUKIT GAMBIR. ?SAGIL?MUAR?SG. MATI?SEROM?SG. ABONG?BAKRI
    NO ID :(JJT0002S) MIMI

    ?0163461069 -MIMI
    ?0163461069 -MIMI

    ?? …Satu Malaysia.
    ??….Warga SAGIL &TANGKAK yang nk COD dan yang mencari produk2 rangkaian JRM boleh Whatsapp saya.

    Untuk pembelian whasapp link di bawah ye..
    http://wasap.my/60163461069
    http://wasap.my/60163461069

  3. ‎السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ..
    Agen JRM KULAI, JOHOR
    ?01111497998 zie
    ?01111497998 zie
    #KULAI# INDAHPURA#TMN PUTRI #SALENG #SENAI#BNDR TENGGARA DAN SEKITARNYA

  4. ‎السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
    Hai semua follower Bonda Rozita Ibrahim JRM

    #AgentPontianJRM
    (#NoIdJrmMsjDs017)
    #ReadyStok
    #ReadyCod
    #Pontian
    #BandarPontian
    #Benut
    #PekanNenas

    Wasap Kak Zai utk dapatkan
    produk JRM di link ni ⤵

    http://wasapp.me/60107729699/JrmReadyStok//

    ▶Belian RM80 keatas #FreeAhli
    ?#Postage seluruh Malaysia,Sabah,Sarawak,Brunei Dan Singapura

    #ReadyStok⤵

    – #PutikTelaga✔️
    – #MagnesiumFlakes✔️
    – #KurmaDhuha
    – #HotMerlong✔️
    – #AngelicaPlusHerb✔️
    – #PinkyRosesLipbalm❌
    – #ZinniaMagenta✔️
    – #MarganeOil✔️
    – #BioCalamineEssence✔️
    – #GelMandianBidara✔️
    – #SuperMoistSoap✔️
    – #ColonisMesticaBy2FreeShaker450ml✔️
    – #Mustanir✔️
    – #BioMiracleAction✔️
    – #KopiBadangWhiteCoffee✔️
    – #KopiRatu ✔️
    – #ViniferaBlemishCcCover✔️
    – #Reduse ✔️
    – #WujaPinkish✔️
    – # MinyakKhelinMyrha✔
    – #MinyakFloralAromaterapi✔
    – #MinyakNariaRomasty✔

  5. ‎السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
    Hai semua follower Bonda Rozita Ibrahim JRM

    #AgentPontianJRM
    (#NoIdJrmMsjDs017)
    #ReadyStok
    #ReadyCod
    #Pontian
    #BandarPontian
    #Benut
    #PekanNenas

    Wasap Kak Zai utk dapatkan
    produk JRM di link ni ⤵

    http://wasapp.me/60107729699/JrmReadyStok//

    ▶Belian RM80 keatas #FreeAhli
    ?#Postage seluruh Malaysia,Sabah,Sarawak,Brunei Dan Singapura

    #ReadyStok⤵

    – #PutikTelaga✔️
    – #MagnesiumFlakes✔️
    – #KurmaDhuha
    – #HotMerlong✔️
    – #AngelicaPlusHerb✔️
    – #PinkyRosesLipbalm❌
    – #ZinniaMagenta✔️
    – #MarganeOil✔️
    – #BioCalamineEssence✔️
    – #GelMandianBidara✔️
    – #SuperMoistSoap✔️
    – #ColonisMesticaBy2FreeShaker450ml✔️
    – #Mustanir✔️
    – #BioMiracleAction✔️
    – #KopiBadangWhiteCoffee✔️
    – #KopiRatu ✔️
    – #ViniferaBlemishCcCover✔️
    – #Reduse ✔️
    – #WujaPinkish✔️
    – # MinyakKhelinMyrha✔
    – #MinyakFloralAromaterapi✔
    – #MinyakNariaRomasty✔

  6. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
    Hai semua follower Bonda Rozita Ibrahim JRM…saya rosdiyana agent johor bahru. (jrm5-l36)

    Cod setiap hari.
    Kawasan bbu,plaza angsana, kempas denai, ppr kempas, setia tropika, amart kempas, city square, KFC terminal Larkin, CIQ.

    Wasap Rose utk dapatkan
    produk JRM di link ni ⤵

    http://www.wasap.my/60197923973

    ▶Belian RM80 keatas #FreeAhli
    ?#Postage seluruh Malaysia,Sabah,Sarawak,Brunei Dan Singapura

    #ReadyStok⤵

    — #Royalv√
    — #coklatfiberlife√
    — #wujapinkish√
    – #PutikTelaga✔️
    – #MagnesiumFlakes✔️
    – #KurmaDhuha
    – #HotMeelong✔️
    – #AngelicaPlusHerb✔️
    – #PinkyRosesLipbalm √
    – #ZinniaMagenta✔️
    – #MarganeOil✔️
    – #BioCalamineEssence✔️
    – #GelMandianBidara✔️
    – #SuperMoistSoap✔️
    – #ColonisMesticaBy2FreeShaker450ml✔️
    – #Mustanir✔️
    – #BioMiracleAction✔️
    – #KopiBadangWhiteCoffee✔️
    – #KopiRatu ✔️
    – #ViniferaBlemishCcCover✔️
    – #Reduse ✔️
    – #WujaPinkish✔️
    – # MinyakKhelinMyrha✔
    – #MinyakFloralAromaterapi✔
    – #MinyakNariaRomasty✔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here